Navnet "Kayla"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Pigent

Tildes mor skriver:

- Hvad synes i om navnet Kayla?

Jeg sad og kiggede på navnelister i går og faldt tilfældigvis over navnet, jeg synes det er et utrolig lækkert navn og ikke noget man hører hver dag .. 

Men hvad synes i om navnet?

Og kan i komme på nogle navne der passer til? 

Vi skal jo have trillinger så utrolig meget af dagen herhjemme går lige for tiden med at finde navne kombinationer som vi kan lide 

Jeg er ikke vild med det, tænker med det samme Kegle Jeg udtaler det Kaj - la. Ligesom Laila med K. 

Hvad med Kaya det synes jeg sødt. Det høre man heller ikke så tit. Har kun mødt en Kaya. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
FrkT skriver:

Synes ærligt ikke det er et pænt navn i det hele taget, hvis det vel og mærke skal udtales Kajla, som mange danskere nok vil. Synes det ligefrem skriger "kegle"... ja, bare ikke mig! Skal det udtales Kæjla, ligesom man gør på engelsk/amerikansk, ja så er det et flot navn...

Men ellers er Kaya også et flot navn 

Enig i næsten alt.

til ts. selvom jeg synes navnet er flot hvis det udtales som i et engelsktalende land, så ville jeg ikke vælge navnet hvis jeg ingen tilhørsforhold til et engelsktalende land har.

Anmeld

18. april 2012

sne190810

Jeg kommer til at tænke på hendes den 'onde' mor til Toms datter Kayla i Desperate Housewifes

Jeg ville mene at hvis i vælger det, skal de andre to navne også være engelsk/amerikanske-agtige .. Ellers ville det lyde random

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.