Navnet "Kayla"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.507 visninger
22 svar
0 synes godt om
18. april 2012

Tildes mor

- Hvad synes i om navnet Kayla?

Jeg sad og kiggede på navnelister i går og faldt tilfældigvis over navnet, jeg synes det er et utrolig lækkert navn og ikke noget man hører hver dag .. 

Men hvad synes i om navnet?

Og kan i komme på nogle navne der passer til? 

Vi skal jo have trillinger så utrolig meget af dagen herhjemme går lige for tiden med at finde navne kombinationer som vi kan lide 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

.....

Synes at man skal vænne sig til navnet, men når man så har gjordt det er det helt okay

Ved dog ikke hvad der passer til dette navn

Anmeld

18. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg synes det er super sødt! Når jeg spillede sims da jeg var yngre ville jeg ALTID have 3 piger... Og de skulle hedde:

Kayla, Katie og Kira

Anmeld

18. april 2012

IngenKoPåIsen

Det minder mig om elefanten i Peter Pedal filmen.. Den hedder Kayla..

Anmeld

18. april 2012

FrkT

Synes ærligt ikke det er et pænt navn i det hele taget, hvis det vel og mærke skal udtales Kajla, som mange danskere nok vil. Synes det ligefrem skriger "kegle"... ja, bare ikke mig! Skal det udtales Kæjla, ligesom man gør på engelsk/amerikansk, ja så er det et flot navn...

Men ellers er Kaya også et flot navn 

Anmeld

18. april 2012

Kongmulle

Tildes mor skriver:

Jeg sad og kiggede på navnelister i går og faldt tilfældigvis over navnet, jeg synes det er et utrolig lækkert navn og ikke noget man hører hver dag .. 

Vi skal jo have trillinger så utrolig meget af dagen herhjemme går lige for tiden med at finde navne kombinationer som vi kan lide 

Jeg kender en hvis pige hedder Katla. Det er også specielt og et rigtig fint navn syntes jeg

Og Kayla kan jeg også godt lide

Anmeld

18. april 2012

morbibi

Tildes mor skriver:

Pænt navn

Anmeld

18. april 2012

Tildes mor

FrkT skriver:

Synes ærligt ikke det er et pænt navn i det hele taget, hvis det vel og mærke skal udtales Kajla, som mange danskere nok vil. Synes det ligefrem skriger "kegle"... ja, bare ikke mig! Skal det udtales Kæjla, ligesom man gør på engelsk/amerikansk, ja så er det et flot navn...

Men ellers er Kaya også et flot navn 

Jeg tænkte Kæjla 

Anmeld

18. april 2012

tarkoflen

Hold da op, I får hænderne fulde men skønt med tre mirakler i et må jeg spørge om I har fået hjælp, for det er da vist ikke mange, der klarer det selv... Har gået i klasse med trillinger, tre drenge, og ingen af lærerne kunne kende forskel på dem, det var altså lidt sjovt! Vi andre kunne sagtens se forskel

Jeg håber du har det godt, og det ikke bliver for tungt for hurtigt

Jeg synes faktisk navnet er rigtig fint, men kan ikke lige komme på navne der passer til... Jeg vil gerne have en Valdemar og en Kamille... Fatisk synes jeg godt Kamille kunne passe til

Tillykke med de tre mirakler

Anmeld

18. april 2012

Kay

Kongmulle skriver:

Jeg kender en hvis pige hedder Katla. Det er også specielt og et rigtig fint navn syntes jeg

Og Kayla kan jeg også godt lide

katla.. det er en drage i brødreneløvehjerte... kom jeg lige til at tænke på da jeg læste dit indlæg... men sødt navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.