Navnet "Kayla"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Kongmulle

Kay skriver:

katla.. det er en drage i brødreneløvehjerte... kom jeg lige til at tænke på da jeg læste dit indlæg... men sødt navn

Det er det nemlig, det var også det første jeg tænkte/sagde da de offenliggjorde navnet. Men i dag kan hun ikke hedde andet end Katla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Kay

Kongmulle skriver:

Det er det nemlig, det var også det første jeg tænkte/sagde da de offenliggjorde navnet. Men i dag kan hun ikke hedde andet end Katla

det er også et rigtig fint navn... tror det kommer med i mine overvejelser nu...

Anmeld

18. april 2012

Tildes mor

tarkoflen skriver:

Hold da op, I får hænderne fulde men skønt med tre mirakler i et må jeg spørge om I har fået hjælp, for det er da vist ikke mange, der klarer det selv... Har gået i klasse med trillinger, tre drenge, og ingen af lærerne kunne kende forskel på dem, det var altså lidt sjovt! Vi andre kunne sagtens se forskel

Jeg håber du har det godt, og det ikke bliver for tungt for hurtigt

Jeg synes faktisk navnet er rigtig fint, men kan ikke lige komme på navne der passer til... Jeg vil gerne have en Valdemar og en Kamille... Fatisk synes jeg godt Kamille kunne passe til

Tillykke med de tre mirakler

De er lavet helt naturligt, så de er virkelig mirakler.

Åh ja, Valdemar og Kamille er også rigtig dejlige navne! Jeg har også altid ønsket en Valdemar 

Anmeld

18. april 2012

Kongmulle

Kay skriver:

det er også et rigtig fint navn... tror det kommer med i mine overvejelser nu...

Glæder mig jeg kunne hjælpe

Det ER altså også en fint navn og ikke mange der har det + det er nemt at sige/udtale og stave. Syntes tit at særprægede navne er svære at udtale eller stave. Også for barnet

Anmeld

18. april 2012

TeamRocket

Min fætter og jeg skændtes om hvem af os der skulle have lov at kalde vores barn kayla- vi så det i en amerikansk serie, kan bare ikke huske hvilken  men pigen var så sej  hihi. Efter jeg blev voksen røg det dog af min top 10, sammen med Chanel og kåve..  haha.. Men det er stadig fint. Og hele tre styks, hold da op  Der bliver gang i den

Anmeld

18. april 2012

Ciss

Tildes mor skriver:

- Hvad synes i om navnet Kayla?

Jeg sad og kiggede på navnelister i går og faldt tilfældigvis over navnet, jeg synes det er et utrolig lækkert navn og ikke noget man hører hver dag .. 

Men hvad synes i om navnet?

Og kan i komme på nogle navne der passer til? 

Vi skal jo have trillinger så utrolig meget af dagen herhjemme går lige for tiden med at finde navne kombinationer som vi kan lide 

Kayla, Maya og Yasmina

Kayla, Maylen og Yenny

Anmeld

18. april 2012

tarkoflen

Tildes mor skriver:

De er lavet helt naturligt, så de er virkelig mirakler.

Åh ja, Valdemar og Kamille er også rigtig dejlige navne! Jeg har også altid ønsket en Valdemar 

Hvor er I seje sådan at lave tre mirakler på en gang

Ja jeg er også vild med de navne! Og spændende, at I skal finde på tre navne, så er det jo lige før, I kan vælge et hver

Anmeld

18. april 2012

Camillee

Tildes mor skriver:

Jeg tænkte Kæjla 

Jeg kan godt lide det, hvis det udtales sådan

Anmeld

18. april 2012

Maise86

Jeg synes det minder mig om kegle.. Desværre. Oppe i min søns vuggestue er der en pige, der hedder Naila-Marie og hendes mor kalder hende for Kaila når hun laver noget tosset

Anmeld

18. april 2012

Kay

Kongmulle skriver:

Glæder mig jeg kunne hjælpe

Det ER altså også en fint navn og ikke mange der har det + det er nemt at sige/udtale og stave. Syntes tit at særprægede navne er svære at udtale eller stave. Også for barnet

lige netop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.