Frækt undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2009

LotteGabriella

hov glemte lige at sige at han så kun bruger sine hænder til at mærke hvad du har på og ikke har på...det synes han er frækt....og når så jeg synes at det er ok, ja så ryger 'blindfolded' af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2009

Mira0911

Uh ja, frækt undertøj kan manden os lide her... Går ikke så meget i det... da jeg ikke føler mig tilpas i det...

Anmeld

2. maj 2009

HeY

LotteGabriella skriver:

Det har jeg ikke så meget af, men har masser af frække kjoler og buksesæt som kun er til inden for de 4 vægge Synes at det er helt vildt frækt at f.eks. skrive en sms til manden når han er på arbejde om at han skal ta' tøjet af ude i gangen når han kommer hjem og så ta' det 'blindfold' på, der ligger derude. Og så ellers ingen snak....så henter jeg ham og ta'r ham med i bad hvor jeg gør det JEG har lyst til og ja så forsætter man så bagefter hvorhenne man vil, hehe

lyder rigtig frækt
smue kigger han ikk undervejs ? ..
eller holder han aftalen ?

Anmeld

3. maj 2009

LotteGabriella

HeY skriver:

lyder rigtig frækt
smue kigger han ikk undervejs ? ..
eller holder han aftalen ?

han holder aftalen, men han har dog haft spurgt om han ikke må ta' det af

Anmeld

24. juni 2009

xx

Jeg har masser af frækt undertøj der er købt i sexshops.....men har også selvsiddende strømper, hofteholdere, korsetter, stiletter, udklædninger (fx. sygeplejerske) osv. MEN både manden og jeg sætter grænsen ved parykker og andre ting der gør at det ikke længere ligner mig

Jeg kan sagtens finde på at klæde mig i sexet undertøj, tage et billede og sende til manden og så rende rundt med det inde under tøjet resten af dagen så han ved, hvad han har i vente når ungerne er puttet. Jeg har også haft bundløse trusser på når vi skulle ud og hver gang vi havde en stund alene talte vi om,hvad vi skulle hjem og lave bagefter. Synes det er vild pirrende og nærmest som et langt forspil    Vi gør ofte sådan nogle ting og laver forskellige sexoverraskelser for hinanden...

Men der skal også være plads til alt det helt almindelige og det er da også oftest det vi gør....

Anmeld

24. juni 2009

netdaddy

Der ligger en Wunderwear i Viborg - har købt undertøj til fruen for 2500,- kr. derinde til hendes fødselsdag sidste år.

En god butik - venligt, imødekommende og professionelt personale der altid er klar med en frisk bemærkning når man kommer ind som mand og skal købe noget til konen/kæresten.

Og så har de langt flere modeller i den størrelse min hustru bruger end alle andre steder.

malou skriver:

Jeg var rigtig glad for at arbejde i Wunderwear, søde kollegaer, kanon sød chef som jeg stadig ses med privat...- jeg var både fast i kastrup + lidt afløsning i Hørsholm og i Frederiksberg centret.
Så kan da klart anbefale det. Men om du bliver ligeså glad, ved jeg jo ikke, der er vist ingen wunderwear i Jylland?? Men om ikke andet så får man jo undertøjet til indkøbs pris så det er jo værd at tage et par md for at få skabet fyldt op.. hahaha

Tak for det helt specielle knus.. som ryger lige tilbage og knusser dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.