Frækt undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.327 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. april 2009

Anonym trådstarter

Er det noget i dyrker derhjemme?

At man eks er iført en fræk outfit som overraskelse til når kæresten el elskeren kommer hjem? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har da gjort det en del mere i tidligere parforhold end nu, vil jeg sige... Men jeg føler ikke jeg har råd til superkvaliteten, og det lækre, sexede undertøj fra billigere mærker er sjældent så behageligt at have på til hverdag... Og så gør det heller ikke det store for manden, ifølge ham selv, han vil hellere se undertøjet på gulvet end på mig

Anmeld

12. april 2009

Honningblomst

Jeg elsker undertøj...ved ikke om det er specielt frækt, men har mange lækre og flotte sæt og ikke mindst efter jeg kan have hvad som helst på uden halvdelen af babsen smutter ud...griner- så trods det jeg er alene, så går jeg i lækkert frækt undertøj, for min skyld...
Knus.

Anmeld

12. april 2009

Lullaby

Nej frækt undertøj bruger vi ikke Mere lidt rollespil med outfits

Anmeld

12. april 2009

Diana...

Uhh ELSKER frækt undertøj både for min egen og kærestens skyld. men kæresten vil nu os helst se mig nøgen.

Anmeld

12. april 2009

A.

jep..elsker undertøj også frækt..

Anmeld

12. april 2009

malou

Jeg elsker lækkert lingeri.. og har SINDSYGT meget. Arbejdede 3 år i Wunderwear i Katrup Lufthavn.. så klædeskabet bugner af Lise Charmel, La Perla, Au bade, Antiflirt og Wolford. Det er den dejligeste arb.skade jeg nogensinde har haft.. haha

knus malou

Anmeld

12. april 2009

Diana...

malou skriver:

Jeg elsker lækkert lingeri.. og har SINDSYGT meget. Arbejdede 3 år i Wunderwear i Katrup Lufthavn.. så klædeskabet bugner af Lise Charmel, La Perla, Au bade, Antiflirt og Wolford. Det er den dejligeste arb.skade jeg nogensinde har haft.. haha

knus malou

Ikke spor jaloux.

Anmeld

12. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Er det noget i dyrker derhjemme?

At man eks er iført en fræk outfit som overraskelse til når kæresten el elskeren kommer hjem? :-)

Juhuuuu? Er du hemmelig??? Lige skrapt nok at spørge til folks undertøj uden at afsløre hvem man er - hvordan kan vi vide at du ikke arbejder for M-bladet eller lignende og udgiver en pinlig artikel om danske mødre og deres lingeri?

Anmeld

12. april 2009

fam.4xc

Ik sådan fordi det skal være specielle lejligheder til det - men også til hverdag... er mere til lækkert undertøj end bomulds underhakkere

MIn mand er vist i bund og grund ligeglad - han vil hellere ha mig uden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.