Frækt undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
mmm... ikke lige undertøj, men korsetter, hofteholdere (den gamle stil), blondestrømper, stilletter og den slags. jeg er ikke sådan til bh'er... Det er helt sikkert et hit for begge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2009

Kvindemin

Diana... skriver:

Ikke spor jaloux.

Neeej, vel
Det er jeg heller ikke.

Anmeld

12. april 2009

Kvindemin

malou skriver:

Jeg elsker lækkert lingeri.. og har SINDSYGT meget. Arbejdede 3 år i Wunderwear i Katrup Lufthavn.. så klædeskabet bugner af Lise Charmel, La Perla, Au bade, Antiflirt og Wolford. Det er den dejligeste arb.skade jeg nogensinde har haft.. haha

knus malou

SIDESPOR :
Du gav mig en ide, står og skal søge noget midlertidig arb.
Er det godt i en undertøjsbutik? Sådan meget stille og roligt, ikke?

Knus specielt til dig

Anmeld

13. april 2009

malou

Chritinap skriver:

SIDESPOR :
Du gav mig en ide, står og skal søge noget midlertidig arb.
Er det godt i en undertøjsbutik? Sådan meget stille og roligt, ikke?

Knus specielt til dig

Jeg var rigtig glad for at arbejde i Wunderwear, søde kollegaer, kanon sød chef som jeg stadig ses med privat...- jeg var både fast i kastrup + lidt afløsning i Hørsholm og i Frederiksberg centret.
Så kan da klart anbefale det. Men om du bliver ligeså glad, ved jeg jo ikke, der er vist ingen wunderwear i Jylland?? Men om ikke andet så får man jo undertøjet til indkøbs pris så det er jo værd at tage et par md for at få skabet fyldt op.. hahaha

Tak for det helt specielle knus.. som ryger lige tilbage og knusser dig

Anmeld

13. april 2009

malou

Diana... skriver:

Ikke spor jaloux.

smiler.... søg job ligesom Christina i lingeri butik efter din barsel og få skabet fyldt op

knus til dig sweetie

Anmeld

13. april 2009

malou

Zafir skriver:

mmm... ikke lige undertøj, men korsetter, hofteholdere (den gamle stil), blondestrømper, stilletter og den slags. jeg er ikke sådan til bh'er... Det er helt sikkert et hit for begge

uhmmmm.. elsker også corsager og hofteholder... + de flotte stilletter så er der ikke et øje tørt

Anmeld

14. april 2009

metted

Jeg har en del, elsker det, rart at have på.
Og manden nyder også at der er noget flot at se på - og pille af

Anmeld

14. april 2009

SaNiNa

Ja det er da super romantisk og det kan jo osse være mega frækt... men lige pt føler jeg mig som en valros så der er ski ingen frækt undertøj her...

Brysterne ville nok osse blive rullet pænt meget op da jeg er gået 4 skål str op...

Anmeld

2. maj 2009

fit_fys

Synes også frækt undertøj er lækkert, men føler mig altid lidt kluntet i det, og vildt udstillet hvis jeg skal stille mig op foran kæresten i det... det kan jeg slet ikke.. har gjort det få gange, men synes det var mega underligt...
Er også sammen med manden der har udtalt "sådan et par sloggi kan da også være meget frækt.." sagt som om han slet ikke interesserer sig for sagen... han synes bare jeg skulle være nøgen
Men det er klart lidt svært når man gerne vil sætte lidt krydderi på det, eller forkæle ham lidt.....

Anmeld

2. maj 2009

LotteGabriella

Det har jeg ikke så meget af, men har masser af frække kjoler og buksesæt som kun er til inden for de 4 vægge Synes at det er helt vildt frækt at f.eks. skrive en sms til manden når han er på arbejde om at han skal ta' tøjet af ude i gangen når han kommer hjem og så ta' det 'blindfold' på, der ligger derude. Og så ellers ingen snak....så henter jeg ham og ta'r ham med i bad hvor jeg gør det JEG har lyst til og ja så forsætter man så bagefter hvorhenne man vil, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.