Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihhhh SÅ spændende.
MEN jeg forstår altså ikke alt det hemmelighedskræmmeri. Kom nu bare med det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TILLYKKE! Spændende med alle de ny-gravide i gruppen. Jeg kan slet ikke overskue det endnu, men bliver da alligevel halv skruk af alle jer gravide. Har ingen anelse om hvem du er men glæder mig til at få besked.
TILLYKKE!!!
Dejligt! Hvordan har du det?
Er vi venner på FB? Jeg havde et par gæt, men de har skrevet herinde, så nu skal jeg i tænkeboks igen. Kan vi få et lille fif. f.eks. hvilken måned du fødte i sidst.
DK skriver: Ihhhh SÅ spændende. MEN jeg forstår altså ikke alt det hemmelighedskræmmeri. Kom nu bare med det!
Sofia skriver: TILLYKKE! Spændende med alle de ny-gravide i gruppen. Jeg kan slet ikke overskue det endnu, men bliver da alligevel halv skruk af alle jer gravide. Har ingen anelse om hvem du er men glæder mig til at få besked.
TILLYKKE!!! Dejligt! Hvordan har du det? Er vi venner på FB? Jeg havde et par gæt, men de har skrevet herinde, så nu skal jeg i tænkeboks igen. Kan vi få et lille fif. f.eks. hvilken måned du fødte i sidst.
Mange tak! Jeg er meget meget træt... Det mindes jeg ikke jeg var med min søn Nej, vi er ikke venner på face...Så afslører jeg vist mig selv, hvis jeg fortæller hvornår han er født
Anonym skriver: Mange tak! Jeg er meget meget træt... Det mindes jeg ikke jeg var med min søn Nej, vi er ikke venner på face...Så afslører jeg vist mig selv, hvis jeg fortæller hvornår han er født
Hmmm.... Jeg er vist helt blank
Øv - træthed er trættende! Held og lykke med det hele!
Tillykke
Jeg er så dårlig til at gætte, så jeg glæder mig til en afsløring
Knus
Tillykke - sikke en dejlig julegave at glæde sig til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128