Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
piadas skriver: IIIIHHHHHHHHHHHHHH, TILLYYYYYYYKKE!!!!!!!! Var det planlagt? Fedt med flere babyer i gruppen! Hvor er det fedt! Hvornår har du termin ifølge dine beregninger? Er jeg ven med dig på FB? Jeg har en ide, om hvem du er!
IIIIHHHHHHHHHHHHHH, TILLYYYYYYYKKE!!!!!!!!
Var det planlagt?
Fedt med flere babyer i gruppen! Hvor er det fedt!
Hvornår har du termin ifølge dine beregninger?
Er jeg ven med dig på FB? Jeg har en ide, om hvem du er!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Tusind takTjaaa... Vi havde snakket om at vi skulle til at igang, men det kommer rigtig meget bag på os at det er gået SÅ hurtigt!Ca 28/29 december, siger beregneren her på siden...Ja, vi er venner på face
Tusind takTjaaa... Vi havde snakket om at vi skulle til at igang, men det kommer rigtig meget bag på os at det er gået SÅ hurtigt!Ca 28/29 december, siger beregneren her på siden...Ja, vi er venner på face
Så sender jeg lige en PB, for nu er jeg ret sikker på, hvem du er!
Jeg ved det, jeg ved det....!
Endnu engang tillykke!
Stort tillykke med fin kommende december baby har jo selv en af slagsen og det er bare hyggeligt er vi venner på face?
AnneBJ skriver: Jeg ved det, jeg ved det....! Endnu engang tillykke!
SNYYYD!
Men jeg tror nu også, at jeg har regnet det ud!
blomst84 skriver: Stort tillykke med fin kommende december baby har jo selv en af slagsen og det er bare hyggeligt er vi venner på face?
UHHHHHHH TILLYKKEEE!!!
Hvor fantastisk! Jeg GLÆDER mig til det forhåbentlig bliver vores tur igen (Men vi går FØRST igang EFTER bryllup, for jeg skal sgu drikker bobler den dag! )
Jeg tror måske godt at det er som at det er at jeg ved hvem det er du er?
Uanset om jeg har ret eller ej, så ENDNU engang varmt og kærligt tillykke herfra
Maria-s skriver: UHHHHHHH TILLYKKEEE!!! Hvor fantastisk! Jeg GLÆDER mig til det forhåbentlig bliver vores tur igen (Men vi går FØRST igang EFTER bryllup, for jeg skal sgu drikker bobler den dag! ) Jeg tror måske godt at det er som at det er at jeg ved hvem det er du er? Uanset om jeg har ret eller ej, så ENDNU engang varmt og kærligt tillykke herfra
Stort tillykke - kan ikke tænke lige nu, så må vist vente på en afsløring ;-)
Kit skriver: Stort tillykke - kan ikke tænke lige nu, så må vist vente på en afsløring ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128