Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Janni. skriver: Ej hvor dejligt. Tillykke! Psst jeg har ingen idé om hvem du er. Og jeg har dig helt sikkert ikke på Facebook. Det er ganske få fra baby som jeg har dér.
Ej hvor dejligt. Tillykke! Psst jeg har ingen idé om hvem du er. Og jeg har dig helt sikkert ikke på Facebook. Det er ganske få fra baby som jeg har dér.
JonTri skriver: Tillykke!!!!!!!!! Og er vi venner på face?
Tillykke!!!!!!!!! Og er vi venner på face?
Jeg har en mistanke... Afslører du hvis vi gætter rigtigt? Og er vi venner på FB??*slår mig lidt i i hovedet* Kæmpestort tilllykke, hvor er det bare fedt for Jer!!! (burde muligvis have startet med tillykke't....)
AnneBJ skriver: Jeg har en mistanke... Afslører du hvis vi gætter rigtigt? Og er vi venner på FB??*slår mig lidt i i hovedet* Kæmpestort tilllykke, hvor er det bare fedt for Jer!!! (burde muligvis have startet med tillykke't....)
Tillykke! Hvor er det fedt for jer Det blir da dejligt med sådan en lilke julenisse
Er vi venner på face? Har to måskeer i tankerne....
Mettemus skriver: Tillykke! Hvor er det fedt for jer Det blir da dejligt med sådan en lilke julenisse Er vi venner på face? Har to måskeer i tankerne....
IIIIHHHHHHHHHHHHHH, TILLYYYYYYYKKE!!!!!!!!
Var det planlagt?
Fedt med flere babyer i gruppen! Hvor er det fedt!
Hvornår har du termin ifølge dine beregninger?
Er jeg ven med dig på FB? Jeg har en ide, om hvem du er!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128