Kunne i fornemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Zeus

Med Isabella fornemmede jeg at det var en pige, men tror mest det var fordi jeg gerne ville have en pige

Med Cajsa var jeg stensikker på at der gemte sig en dreng derinde (igen ønsketænkning måske?), men nej, der var sørme en pige mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

pemiro

Anonym skriver:

Mig, og min kæreste skal snart have barn nummer to! vi har i forvejen en lille pige på knap et år.

Kan jeg regne med mine følelser og drømme ifh, kønnet på barnet? jeg har to gange drømt at jeg fødte en dreng, og krop fortæller det en dreng. Jeg mærkede også igennem min første graviditet, det blev en pige, og blev ikke overrasket til scanningen. Men kan da ikke huske hvor langt jeg var henne, før jeg mærkede det? jeg kan sige jeg var ikke over 17 uge med hende dengang.. men jeg var så sikker på det var en lille pige! men nu ved jeg ik om det, er min krop der spiller mig et pus, fordi jeg synes det ku være sjovt med et af hvert. Men min fornemmelse er rimlig sikker..

GRAVID! 7+0

Jeg drømte udelukkende om drenge og snakkede endda i søvne om oliver (som vores dreng skal hedde).. Dette var meget tidligt i graviditeten.. Og da jeg var ca 16-17 uger henne skulle vi til kønsscanning og sørme om der ikke er en dreng på vej til os <3

Hende der scannede mig sagde at der var ca 90% af de mødre der kom som havde ret i deres intuition...

Så du har nok ret i hvad der gemmer sig

Og stort tillykke herfra

Anmeld

18. april 2012

JH12

Vi havde en rigtig stærk fornemmelse af det var en dreng, og ALLE omkring os sagde også det var en dreng vi ventede..
Jeg drømte både om drenge og piger, dog mest piger..

Og vi venter en lille pige..

Anmeld

18. april 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Mig, og min kæreste skal snart have barn nummer to! vi har i forvejen en lille pige på knap et år.

Kan jeg regne med mine følelser og drømme ifh, kønnet på barnet? jeg har to gange drømt at jeg fødte en dreng, og krop fortæller det en dreng. Jeg mærkede også igennem min første graviditet, det blev en pige, og blev ikke overrasket til scanningen. Men kan da ikke huske hvor langt jeg var henne, før jeg mærkede det? jeg kan sige jeg var ikke over 17 uge med hende dengang.. men jeg var så sikker på det var en lille pige! men nu ved jeg ik om det, er min krop der spiller mig et pus, fordi jeg synes det ku være sjovt med et af hvert. Men min fornemmelse er rimlig sikker..

GRAVID! 7+0

Jeg var OVERBEVIST om at jeg ventede en lille pige, med store mørke krøller, da jeg havde drømt det 3 gange , men det skulle ikke vise sig at være sandt, vi skal have en dreng. Ikke fordi det gør mig noget, men nu havde jeg ligesom mentalt "indstillet" mig på det blev en pige, så kan ikke helt forstå at det er en dreng  hihi.

Men ihh hvor jeg glæder mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.