Kunne i fornemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Anonym trådstarter

Mig, og min kæreste skal snart have barn nummer to! vi har i forvejen en lille pige på knap et år.

Kan jeg regne med mine følelser og drømme ifh, kønnet på barnet? jeg har to gange drømt at jeg fødte en dreng, og krop fortæller det en dreng. Jeg mærkede også igennem min første graviditet, det blev en pige, og blev ikke overrasket til scanningen. Men kan da ikke huske hvor langt jeg var henne, før jeg mærkede det? jeg kan sige jeg var ikke over 17 uge med hende dengang.. men jeg var så sikker på det var en lille pige! men nu ved jeg ik om det, er min krop der spiller mig et pus, fordi jeg synes det ku være sjovt med et af hvert. Men min fornemmelse er rimlig sikker..

GRAVID! 7+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Mutti2B

Da jeg var ca 10 uger henne drømte jeg for første gang om min lille reje og i drømmen var det en lille pige . Det sagde mit instinkt også men alle andre sagde dreng så jeg tvivlede på mig selv. Men sørme om det ikke ER en pige der gemmer sig derinde

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Da jeg var ca 10 uger henne drømte jeg for første gang om min lille reje og i drømmen var det en lille pige . Det sagde mit instinkt også men alle andre sagde dreng så jeg tvivlede på mig selv. Men sørme om det ikke ER en pige der gemmer sig derinde

Ååh hvor skægt.. det er lidt vildt!! Måske er det en instinkt nogle af os kan have! jeg mærkede rigtigt med min datter! jeg er lidt spændt på om jeg mærker rigtigt denne gang her også!

Anmeld

17. april 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Ååh hvor skægt.. det er lidt vildt!! Måske er det en instinkt nogle af os kan have! jeg mærkede rigtigt med min datter! jeg er lidt spændt på om jeg mærker rigtigt denne gang her også!

He he ja det er faktisk lidt vildt. Hende der skannede mig fortalte også at flere undersøgelser har vist at vi kvinder ofte kan fornemme det

Anmeld

17. april 2012

Mira0911

Jeg havde ret i begge mine graviditeter at det blev piger... Hvorfor ved jeg ikke... Det var bare min fornemmelse... 

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

He he ja det er faktisk lidt vildt. Hende der skannede mig fortalte også at flere undersøgelser har vist at vi kvinder ofte kan fornemme det

Jamen det er utroligt!  '

vores fornemmelse alligevel er så sikker

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Jeg havde ret i begge mine graviditeter at det blev piger... Hvorfor ved jeg ikke... Det var bare min fornemmelse... 

hvor er det Nice 

jeg håber min fornemmelse er mig tro

Anmeld

17. april 2012

morbibi

Anonym skriver:

Mig, og min kæreste skal snart have barn nummer to! vi har i forvejen en lille pige på knap et år.

Kan jeg regne med mine følelser og drømme ifh, kønnet på barnet? jeg har to gange drømt at jeg fødte en dreng, og krop fortæller det en dreng. Jeg mærkede også igennem min første graviditet, det blev en pige, og blev ikke overrasket til scanningen. Men kan da ikke huske hvor langt jeg var henne, før jeg mærkede det? jeg kan sige jeg var ikke over 17 uge med hende dengang.. men jeg var så sikker på det var en lille pige! men nu ved jeg ik om det, er min krop der spiller mig et pus, fordi jeg synes det ku være sjovt med et af hvert. Men min fornemmelse er rimlig sikker..

GRAVID! 7+0

Jeg tror på, du kan regne med det meste
Jeg har selv drømt osv og haft ret
Og til sidst et stort tillykke

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Jeg tror på, du kan regne med det meste
Jeg har selv drømt osv og haft ret
Og til sidst et stort tillykke

VILDT, VILDT VILDT  !

og tusind mange tak skal du have

Anmeld

18. april 2012

lio

Lige fra jeg lev til gravid og frem til md skanning drømte jeg hele tiden at jeg har en lille pige i maven, min mor drømte det også og flere sagde at jeg lignede en pigemave. Endelig til md fik vi kønnet at se og det var meget overraskende for mig at se vi venter en dreng. Så trods fornemmelser og drømme og kinesisk kalender så tror jeg ikke på at man kan fornemme det, det er 50/50.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.