Kunne i fornemme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Maja88

altså jeg drømte om piger som hed Mads hehe...

men mit instinkt sagde en pige og min facon sagde en pige og en pige det blev

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Camel

Jeg er gravid for tredje gang. Jeg har 2 piger. I mange uger op til MD sagde jeg til min mand at jeg troede det var en dreng denne gang, grundet andet kvalmemønster og en anden fornemmelse i maven, det er som om det presser mere op ad denne gang.

Der var også en lille tap denne gang 

Jeg har dog aldrig drømt om det, men har hørt at det som regel holder stik hvis den gravide drømmer om kønnet...

Anmeld

18. april 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Mig, og min kæreste skal snart have barn nummer to! vi har i forvejen en lille pige på knap et år.

Kan jeg regne med mine følelser og drømme ifh, kønnet på barnet? jeg har to gange drømt at jeg fødte en dreng, og krop fortæller det en dreng. Jeg mærkede også igennem min første graviditet, det blev en pige, og blev ikke overrasket til scanningen. Men kan da ikke huske hvor langt jeg var henne, før jeg mærkede det? jeg kan sige jeg var ikke over 17 uge med hende dengang.. men jeg var så sikker på det var en lille pige! men nu ved jeg ik om det, er min krop der spiller mig et pus, fordi jeg synes det ku være sjovt med et af hvert. Men min fornemmelse er rimlig sikker..

GRAVID! 7+0

Med det samme der var to streger på testen sagde min mand: "det er en pige."

Jeg har altid kun kunnet forestille mig at få en pige først, har aldrig så meget som tænkt på at mit første barn var en dreng (hvilket jeg først da jeg blev gravid tænkte over var ret underligt.) men sådan har det altid været i mine tanker, en pige først og så en dreng (nu må vi se om det holder stik om nogen år, når vi skal lave en lillebror (søster) )

Jeg turde dog ikke sige til folk at jeg var sikker på det var en pige, da jeg for det første ikke gad høre på folks (velmenende) udtalelser om at det skulle jeg jo ikke være sikker på og så var jeg jo også bange for at det bare  var mit "håb" om at få en pige først der spillede mig et pus.

Om det er fornemmelse, tiltræknings kraften eller bare helt almindeligt tilfælde aner jeg ikke, men ud kom en pige som jeg havde forventet.

(Vil dog lige tilføje at jeg ville have været lige så glad for en lille dejlig dreng, det var bare ikke det jeg havde forestillet mig hele mit liv.)

Anmeld

18. april 2012

Kofoed.

Jeg har altid drømt om tvillinge piger, altid følt det var mit lod. Med alle de gener jeg havde, regnede jeg med det var tvillinger og ganske rigtigt, tvillinger. Dog ønskede jeg så meget det var drenge, at jeg slet ikke lagde mærke til mine fornemmelser. Så det var altså to piger, men desværre er den ene her jo ikke mere.

Anmeld

18. april 2012

tinasmor

Anonym skriver:

Mig, og min kæreste skal snart have barn nummer to! vi har i forvejen en lille pige på knap et år.

Kan jeg regne med mine følelser og drømme ifh, kønnet på barnet? jeg har to gange drømt at jeg fødte en dreng, og krop fortæller det en dreng. Jeg mærkede også igennem min første graviditet, det blev en pige, og blev ikke overrasket til scanningen. Men kan da ikke huske hvor langt jeg var henne, før jeg mærkede det? jeg kan sige jeg var ikke over 17 uge med hende dengang.. men jeg var så sikker på det var en lille pige! men nu ved jeg ik om det, er min krop der spiller mig et pus, fordi jeg synes det ku være sjovt med et af hvert. Men min fornemmelse er rimlig sikker..

GRAVID! 7+0

Jeg ved ikke helt. Min egen holdning er måske mere at man drømmer/fornemmer om det køn som man ubevist eller bevist gerne vil have.

Anmeld

18. april 2012

anynom

Anonym skriver:

GRAVID! 7+0

Jeg havde en fornemmelse siden uge 8-9 stykker, som sagde at vi skulle have en pige - dette fik jeg bekræftet til kønsscanning uge 14+6

Anmeld

18. april 2012

Muffinmus

både og...for jeg tror man siger ca 70 % har ret hvad drømmene angår:-)

Men jeg tog fejl her sidste gang.Har ret de 2 andre gange.

Havde på fornemmelen det var en dreng, og dagen inden kønsscanningen drømte jeg det var en dreng, i drømmen var jeg netop til scanning og kunne se tissemanden og det hele seroøst tydeligt.

Så stor var overraskelsen da hun siger "ja, det ER altså en pige derinde":-)

Så, både og, man kan ikke stole heltpå det, men have en god fornemmelse.

Anmeld

18. april 2012

Hyacinth

Anonym skriver:

GRAVID! 7+0

I starten af min første graviditet, drømte jeg, det var en dreng. Og min fornemmelse sagde dreng lige indtil uge 14-15 ca., hvor jeg ud af det blå, pludseligt skiftede fornemmelse til en pige. Alle omkring mig sagde dreng inkl. min kæreste. 

Jeg fik ret det var en pige og hun er nu 11 mdr. Jeg er gravid igen og er i uge 14 og denne gang fornemmer jeg dreng indtil videre. Skal til kønsscannin. I næste uge, så er spændt på, om det holder stik denne gang også :-)

Anmeld

18. april 2012

frk andreasen

jeg har haft drømme og fornemmelse og instinkt ja det hele begge gange og jeg havde sørme ret. har en af hver.

her 3 gang ( er kun i 6 uge har  allerede drømt en gang at jeg fik en pige mere så mon instinktet holder skik denne gang osse

Anmeld

18. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

GRAVID! 7+0

Da jeg fandt ud af, at jeg var gravid var jeg sikker på, at det var en dreng. Min fornemmelse sagde 100 % at det var en dreng og jeg begyndte sågar at sige "ham". 

Før vi var til MD-scanningen drømte jeg dog, at jeg fik en pige  Til MD-scanningen sagde overlægen 1000 % at det var en pige, og det sagde han til hver scanning hver 4. uge - ud kom en pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.