Hvor ofte har I brugt jeres jordemoder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Chevro

Jeg har kun været til jordmoder 2 gange, og går nu ind i uge 34 - men synes ikke der er noget jeg går og tænker over.
Men fik afvide at man altid er velkommen til at ringe derind hvis man er i tvivl om noget :-) og hvis du er langt henne, er det fødegangen man kontakter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

l.kjoeller

Mutti2B skriver:

Jeg synes tit jeg har spørgsmål til graviditeten og er konstant bange for at der er noget galt. Jeg har også haft en del hovedpine, ondt i iskias og mavesmerter. Men det går jo over igen med tiden, så jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at ringe til min jordemoder . Jeg vil jo ikke være hysterisk. Bruger I jeres jordemoder når I går og tumler med noget? Og hvornår er det fødeafdelingen man ringer til?

Jeg går f.eks. og er bange for at min livmoderhals bliver kortere så jeg føder lillepigen alt for tidligt . Ville jeg egentlig kunne mærke hvis den er blevet for kort/ er væk?

du mærker det, bl.a ved øget mængde plukkeveer og jag i underlivet så du er ikke i tvivl om det hvis din livmoderhals bliver kortere. jeg har ringet 1 gang ekstra til min jordemoder, og syns sagtens du kan tillade dig at ringe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.