Hvor ofte har I brugt jeres jordemoder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Mutti2B

Jeg synes tit jeg har spørgsmål til graviditeten og er konstant bange for at der er noget galt. Jeg har også haft en del hovedpine, ondt i iskias og mavesmerter. Men det går jo over igen med tiden, så jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at ringe til min jordemoder . Jeg vil jo ikke være hysterisk. Bruger I jeres jordemoder når I går og tumler med noget? Og hvornår er det fødeafdelingen man ringer til?

Jeg går f.eks. og er bange for at min livmoderhals bliver kortere så jeg føder lillepigen alt for tidligt . Ville jeg egentlig kunne mærke hvis den er blevet for kort/ er væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

foto på lærred

Mutti2B skriver:

Jeg synes tit jeg har spørgsmål til graviditeten og er konstant bange for at der er noget galt. Jeg har også haft en del hovedpine, ondt i iskias og mavesmerter. Men det går jo over igen med tiden, så jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at ringe til min jordemoder . Jeg vil jo ikke være hysterisk. Bruger I jeres jordemoder når I går og tumler med noget? Og hvornår er det fødeafdelingen man ringer til?

Jeg går f.eks. og er bange for at min livmoderhals bliver kortere så jeg føder lillepigen alt for tidligt . Ville jeg egentlig kunne mærke hvis den er blevet for kort/ er væk?

Jeg har aldrig brugt JM til andet end et par spørgsmål jeg havde skrevet ned til de møder man har med hende. Fødegangen ringede jeg til, da jeg var 3 min. i mellem veerne.

Jeg synes godt du kan ringe til Jm hvis der er noget du er bange for. Der hvor jeg gik var der tlf tid en time om morgenen hvor man kunne ringe ind.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

indbydelser til dåb, collager, wallstickers mm

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

Jeg har aldrigt brugt min jordemor, ud over de besøg jeg går til ved hende..  

Anmeld

17. april 2012

L&V

Mutti2B skriver:

Når det var smerter jeg ik ku finde en logisk forklaring på ringede jeg til fg og var det "bare" alm graviditets gener var det jm.. Ja det kan du mærke jeg ku i hvert fald mærke det..

Anmeld

17. april 2012

Mira0911

Aldrig kun til besøgene... 

Anmeld

17. april 2012

Mutti2B

Månsson skriver:

Når det var smerter jeg ik ku finde en logisk forklaring på ringede jeg til fg og var det "bare" alm graviditets gener var det jm.. Ja det kan du mærke jeg ku i hvert fald mærke det..

Hvordan kunne du mærke det? Havde du ondt? Er det som når fødslen går igang? Undskyld alle spørgsmålene men jeg er bare så urolig

Anmeld

17. april 2012

L&V

Mutti2B skriver:

Hvordan kunne du mærke det? Havde du ondt? Er det som når fødslen går igang? Undskyld alle spørgsmålene men jeg er bare så urolig

Jeg fik vildt mange plukveer og mega ondt så jeg ikke ku gå eller stå en dag jeg var på arbejde også kom jeg ind og blev tjekket og den var go nok så blev sengeliggende i 14dage også var jeg klar igen

Anmeld

17. april 2012

Mutti2B

Månsson skriver:

Jeg fik vildt mange plukveer og mega ondt så jeg ikke ku gå eller stå en dag jeg var på arbejde også kom jeg ind og blev tjekket og den var go nok så blev sengeliggende i 14dage også var jeg klar igen

Pyha, godt at det ikke endte med en for tidlig fødsel . Hvor kort var den?

Jeg tror ikke jeg har oplevet en plukve endnu . Aner ikke hvordan det føles. Synes heller ikke jeg har mærket maven blive hård.

Anmeld

17. april 2012

Tulle28

Sidste gang havde jeg en ukompliceret graviditet og havde stort set Inge spørgsmål, men denne gang har jeg rigtig mange - skal til jordemoder for første gang i morgen. Jeg fik KS sidst og vil gerne føde selv denne gang, og efter at have været til fødselssamtale på hospitalet synes jeg der er mange ting jeg er blevet rigtig usikker på ift. at føde selv. Så håber jeg får en rigtig god jordemoder!

Anmeld

17. april 2012

L&V

Mutti2B skriver:

Pyha, godt at det ikke endte med en for tidlig fødsel . Hvor kort var den?

Jeg tror ikke jeg har oplevet en plukve endnu . Aner ikke hvordan det føles. Synes heller ikke jeg har mærket maven blive hård.

Ja det var dejligt, at hun så ik ville ud til termin er så en anden snak he he Åh det kan jeg skisme ik huske må jeg være ærlig at indrømme men der sev fostervand så kort vil jeg mene.. Det er svært at forklare, syntes maven spændte op og blev hård..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.