Frøken J. skriver:
Du kan sagtens have ret. Hun har også fået nogle nye færdigheder på det seneste, fx komme op på alle fire og rokke, sidde lidt selv osv., og ved ikke om der også sker en del mentalt i den forbindelse. Puha, håber det snart går over!
Kan godt se din pointe med ikke at tage hende op og lege. Vi har taget hende med ind i stuen nu fordi hun var pyller, men vi leger ikke. Min kæreste sidder bare med hende på skødet og putter med hende, imens de ser TV, og hun sidder bare og slapper af. Prøver at putte hende igen om lidt, tror jeg!
Ja jeg tænker det eller også tænder som de ander også skriver om, og hvis hun for nylig har fået 2 i undermunder kan dem i overmunden sagtens være på vej også, min søn fik tænder konstant da han var under et år syntes jeg, de kom gerne i hold 2-3 stk af gangen og husker tydeligt da hun fik fortænderne og den ved siden af, han sov nærmest ikke i 3 nætter, tilsidst ringede jeg til vagtlægen for det var så syndt for ham og mig som ingen søvn fik, jeg kendte ikke til det kan man smørre på gummerne og vagtlægen anbefalede det heller ikke, men fik lov at give ham noget panodil også sov han endelig en hel nat.

Anmeld