Hvad gør man her?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Røverdatter

Sådan har Birk også været de skidste par nætter, hvor han ellers plejer at være mere medgørlig

Han har lige fået tand nr. 3 og er virkelig begyndt at finde ud af det der kravle-halløj. Men han kravler ikke endnu.

Kan det måske også være derfor Rose er sådan? Hvis hun er i gang med et 'stort' udviklingstrin?

Jeg undrer mig nemlig også over Birk.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Laulund87

Frøken J. skriver:

Ih, ikke igen! Synes ikke hun var påvirket på samme måde med de sidste tænder, men der er self. stor forskel på tænder!

Det behøver heller ikke være nye tænder. Det kan godt være de fortænder der lige høre ondt når de tager det næste ryk op.

Anmeld

17. april 2012

Mira0911

Frøken J. skriver:

Ih, ikke igen! Synes ikke hun var påvirket på samme måde med de sidste tænder, men der er self. stor forskel på tænder!

Husker det tydeligt fra Julie når det var værst... Lina er der slet ikke nogle... Jeg troede på et tidspunkt der var fordi det føltes sådan... Der er ikke dukket noget op endnu... 

Anmeld

17. april 2012

Alexander&Lærke

Frøken J. skriver:

Du kan sagtens have ret. Hun har også fået nogle nye færdigheder på det seneste, fx komme op på alle fire og rokke, sidde lidt selv osv., og ved ikke om der også sker en del mentalt i den forbindelse. Puha, håber det snart går over!

Kan godt se din pointe med ikke at tage hende op og lege. Vi har taget hende med ind i stuen nu fordi hun var pyller, men vi leger ikke. Min kæreste sidder bare med hende på skødet og putter med hende, imens de ser TV, og hun sidder bare og slapper af. Prøver at putte hende igen om lidt, tror jeg!

Ja jeg tænker det eller også tænder som de ander også skriver om, og hvis hun for nylig har fået 2 i undermunder kan dem i overmunden sagtens være på vej også, min søn fik tænder konstant da han var under et år syntes jeg, de kom gerne i hold 2-3 stk af gangen og husker tydeligt da hun fik fortænderne og den ved siden af, han sov nærmest ikke i 3 nætter, tilsidst ringede jeg til vagtlægen for det var så syndt for ham og mig som ingen søvn fik, jeg kendte ikke til det kan man smørre på gummerne og vagtlægen anbefalede det heller ikke, men fik lov at give ham noget panodil også sov han endelig en hel nat.

Anmeld

17. april 2012

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Mener det er på recept.

Dupper det på gummerne med en vatpind der er vædet i det. Har en veninde der lige har fået lidt af mig til hendes datter der er meget plaget og hun siger også at det er fantastisk.

Hvis ikke du selv når at skaffe det, kan du få lidt med hjem på lørdag

Må lige prøve at ringe til doktoren og høre om ikke hun vil udskrive en recept. Men vidste ikke de kunne gøre ondt af flere gange, men de er heller ikke rigtig kommet længere op den seneste uge, så det kan godt ske de tager et nyt ryk nu!

Anmeld

17. april 2012

Laulund87

Må lige prøve at ringe til doktoren og høre om ikke hun vil udskrive en recept. Men vidste ikke de kunne gøre ondt af flere gange, men de er heller ikke rigtig kommet længere op den seneste uge, så det kan godt ske de tager et nyt ryk nu!

Sådan fungerede det i hvert fald med Maria

Husk at sige hvad det hedder.. Du vil ikke have det der hedder Dolodent. Det skal være Andolex.

Anmeld

17. april 2012

Frøken J.

Himmelsmil skriver:

Sådan har Birk også været de skidste par nætter, hvor han ellers plejer at være mere medgørlig

Han har lige fået tand nr. 3 og er virkelig begyndt at finde ud af det der kravle-halløj. Men han kravler ikke endnu.

Kan det måske også være derfor Rose er sådan? Hvis hun er i gang med et 'stort' udviklingstrin?

Jeg undrer mig nemlig også over Birk.... 

De følges da meget godt ad så! FOr det er det samme med Rose. Hun er oppe på alle 4 og rokker nu, og kan kravle-møve sig frem på maven + for nylig to tænder. Så det er nok rigtig nok der er ved at ske noget på udviklingsfronten. Så er det man bare skal sige til sig selv: "Det er bare en fase "

Anmeld

17. april 2012

Frøken J.

Mette&Alexander skriver:

Ja jeg tænker det eller også tænder som de ander også skriver om, og hvis hun for nylig har fået 2 i undermunder kan dem i overmunden sagtens være på vej også, min søn fik tænder konstant da han var under et år syntes jeg, de kom gerne i hold 2-3 stk af gangen og husker tydeligt da hun fik fortænderne og den ved siden af, han sov nærmest ikke i 3 nætter, tilsidst ringede jeg til vagtlægen for det var så syndt for ham og mig som ingen søvn fik, jeg kendte ikke til det kan man smørre på gummerne og vagtlægen anbefalede det heller ikke, men fik lov at give ham noget panodil også sov han endelig en hel nat.

Årh, lille pus! Hun har også været ekstra pyller i dag, men det er nok pga. den rimelig dårlige søvn hun får pt. Det bliver spændende at se om der kommer flere snart så. Jeg fik først mine første tænder da jeg var over et år gammel!! Men det kan være min kæreste fik tænder tidligt, vi ved det ikke, for han er adopteret fra Sydkorea. Hvis sådan noget da overhovedte er arveligt!

Anmeld

17. april 2012

Røverdatter

Frøken J. skriver:

De følges da meget godt ad så! FOr det er det samme med Rose. Hun er oppe på alle 4 og rokker nu, og kan kravle-møve sig frem på maven + for nylig to tænder. Så det er nok rigtig nok der er ved at ske noget på udviklingsfronten. Så er det man bare skal sige til sig selv: "Det er bare en fase "

Ja jeg tror også de følges rimelig godt ad på den konto

Hmm.. Ja, lad os håbe det 'bare' er en fase.. For der skal jo også være plads til alle de andre faser!

Anmeld

17. april 2012

Alexander&Lærke

Frøken J. skriver:

Årh, lille pus! Hun har også været ekstra pyller i dag, men det er nok pga. den rimelig dårlige søvn hun får pt. Det bliver spændende at se om der kommer flere snart så. Jeg fik først mine første tænder da jeg var over et år gammel!! Men det kan være min kæreste fik tænder tidligt, vi ved det ikke, for han er adopteret fra Sydkorea. Hvis sådan noget da overhovedte er arveligt!

Ja det ved jeg ikke om det er min søn fik da han var 4,5 md og min datter har først lige fået 2 i påsken, altså 8,5 md. Ved min kæreste var 9 md men aner ikke hvor gammel jeg selv var, men tror dog ikke jeg var så "ung" som min søn... Men må lige høre min mor en dag hvis hun kan huske det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.