Søskendesæde erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Ok, ja det er bare fordi den "store" vil være 15 mdr. så tænker et ståbræt ikke er så smart i den alder men ellers kunne det sikkert være fint.

Nej det kan jeg godt se ikke dur så...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2012

Mama2980

Har købt en fra babysam Den koster vist 1300 kr.. Er godt tilfreds og så fylder den jo intet når man slår den sammen.  og så er den ikke ret bred så man kan komme ind af alle indgange uden problemer  

Du kan se den lidt her. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Mama2980 skriver:

Har købt en fra babysam Den koster vist 1300 kr.. Er godt tilfreds og så fylder den jo intet når man slår den sammen.  og så er den ikke ret bred så man kan komme ind af alle indgange uden problemer  

Du kan se den lidt her. 

Hvor er de søde. Det var da en overkommelig pris må jeg sige. Troede slet ikke man kunne få noget i den prisklasse, men det er da godt at vide. Ka godt se den ikke ser alt for stor ud, det er lækkert. Tak for for svar

Anmeld

20. april 2012

Camel

Min ældste var 20 mdr da hun blev storesøster, der havde vi lånt et søskendesæde til barnevognen (Trille 2005). Det fungerede fint. Da den store var 2 år + 8-9 mdr købte vi et bræt til klapvognen hun kunne stå på istedet... Vi har været rigtig glade for den løsning 

Anmeld

20. april 2012

Anonym trådstarter

Camel skriver:

Min ældste var 20 mdr da hun blev storesøster, der havde vi lånt et søskendesæde til barnevognen (Trille 2005). Det fungerede fint. Da den store var 2 år + 8-9 mdr købte vi et bræt til klapvognen hun kunne stå på istedet... Vi har været rigtig glade for den løsning 

Ok det er godt at høre. Smart med alle de muligheder man har trods alt med flere yngre søskende og tak for svar..

Anmeld

20. april 2012

spj

Mama2980 skriver:

Du kan se den lidt her. 

Det var godt nok en overkommelig pris. Kan den ligges ned i ryggen?

Anmeld

21. april 2012

Mama2980

spj skriver:

Det var godt nok en overkommelig pris. Kan den ligges ned i ryggen?

Ja det kan den Den har lige været på tilbud til 1000 kr. ved ikke om den stadig er det

Anmeld

21. april 2012

spj

Mama2980 skriver:

Ja det kan den Den har lige været på tilbud til 1000 kr. ved ikke om den stadig er det

Det var godt nok billigt. Vil man kunne ha en lift med bebs og storesøster ved siden af hinanden?
Det vil kun være i meget få tilfælde det vil være nødvendigt. Kun hvis jeg skal alene på en længere tur med begge børn.

Hvad mærke er det?

Anmeld

3. april 2014

dola

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen der vil dele deres erfaringer med søskendesæde og om man bare kan købe et der passer til alle barnevogne.

Læste noget om at man skal have en bøjle til at understøtte sædet, men kan ikke lige bliver klog på om det er noget der er på nyere barnevogne eller ej. Har selv en ældre Trille model som er 5-6 år gammel.

Hvad endte du med at købe??!?

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

dola skriver:

Hvad endte du med at købe??!?

Da min barnevognsmodel ikke kunne klare et søskendesæde endte jeg med at undlade at købe søskendesæde. Det har nu heller ikke været et problem da vi har haft en tvillingeklapvogn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.