Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften siger kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogen der vil dele deres erfaringer med søskendesæde og om man bare kan købe et der passer til alle barnevogne.
Læste noget om at man skal have en bøjle til at understøtte sædet, men kan ikke lige bliver klog på om det er noget der er på nyere barnevogne eller ej. Har selv en ældre Trille model som er 5-6 år gammel.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det anbefales kun at bruge søskende sæde hvis barnevogns kassen er fuldt understøttet (f.eks. som en odder).. Emmaljunga f.eks. er kun halvt understøttet og derfor kommer den hurtigt til at hænge.. Har selv brugt det på en odder men valgte at købe en søskende paraply klapvogn i stedet for.
jeg købte bare et alm. søskende sæde og satte ovenpå barnevognen. men da det er tungt for barnevognen med den ekstra vægt, ja så er der risiko for at den hurtigere kommer til at hænge
Mama2980 skriver: Det anbefales kun at bruge søskende sæde hvis barnevogns kassen er fuldt understøttet (f.eks. som en odder).. Emmaljunga f.eks. er kun halvt understøttet og derfor kommer den hurtigt til at hænge.. Har selv brugt det på en odder men valgte at købe en søskende paraply klapvogn i stedet for.
Ok. Ja men synes også det er svært at vide om det er godt og tænker det er den bedste løsning på det. Men det er da muligt at vognen helt skal udskiftes. Hvilken paraplyvogn har du?
Lone Jakobsen skriver: jeg købte bare et alm. søskende sæde og satte ovenpå barnevognen. men da det er tungt for barnevognen med den ekstra vægt, ja så er der risiko for at den hurtigere kommer til at hænge
Ok, ja det skal man jo tage højde for. Men det fungerede alligevel for dig at bruge sædet eller ville du have valgt en anden løsning hvis du havde vidst det?
Anonym skriver: Ok, ja det skal man jo tage højde for. Men det fungerede alligevel for dig at bruge sædet eller ville du have valgt en anden løsning hvis du havde vidst det?
jeg vil sige at jeg har været lige så glad for et ståbræt til at sætte på barnevognen. men det afhænger af hvor gammel den ældste er.
tarkoflen skriver: Nu har jeg ingen børn endnu, men flere af mine veninder har sådan en plade med hjul, som de store kan stå på, måske det var noget?
Nu har jeg ingen børn endnu, men flere af mine veninder har sådan en plade med hjul, som de store kan stå på, måske det var noget?
Ok, ja det er bare fordi den "store" vil være 15 mdr. så tænker et ståbræt ikke er så smart i den alder men ellers kunne det sikkert være fint.
Lone Jakobsen skriver: jeg vil sige at jeg har været lige så glad for et ståbræt til at sætte på barnevognen. men det afhænger af hvor gammel den ældste er.
Den ældste af de små vil være 15 mdr. så tænker at ståbrættet ikke er så smart endnu. Men må nok bare prøve søskendesædet til at starte med. Tak for svar..
Anonym skriver: Den ældste af de små vil være 15 mdr. så tænker at ståbrættet ikke er så smart endnu. Men må nok bare prøve søskendesædet til at starte med. Tak for svar..
ja så ville jeg også vælge et søskendesæde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128