At sprøjte sæd op selv ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg kan godt se dit dilemma, men jeg kan os godt se hvorfor han reagerer som han gør..

det kan ikke være nemt på kommando..

hvis nu i har sex flere gange dagligt nyder hinanden i flere dage i træk ? ville det være noget i kunne ? bare nyde hinanden ? og så ved du tilfældigvis at ÆL er midt i det hele uden han ved det ?

Jo det ville da helt klart være at foretrække, men vi har så oven i, det problem, at min kæreste ikke har stor sexlyst, det har han aldrig haft. så mht. projekt baby, har vi været nødt til at dyrke mere sex end vi normalt ville gøre.

Så for ikke at ødelægge vores sexliv fuldstændig, det vi har, er vi kommet frem til denne måde, for ikke at alt lysten skal forsvinde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jo det ville da helt klart være at foretrække, men vi har så oven i, det problem, at min kæreste ikke har stor sexlyst, det har han aldrig haft. så mht. projekt baby, har vi været nødt til at dyrke mere sex end vi normalt ville gøre.

Så for ikke at ødelægge vores sexliv fuldstændig, det vi har, er vi kommet frem til denne måde, for ikke at alt lysten skal forsvinde.

puha, ja i har det ikke nemt..

jeg håber i finder jer en løsning og at PB kommer til at gå godt

Anmeld

18. april 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

puha, ja i har det ikke nemt..

jeg håber i finder jer en løsning og at PB kommer til at gå godt

Tak for det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.