At sprøjte sæd op selv ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.927 visninger
42 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Anonym trådstarter

Vi er i den situation at vi prøver at blive gravide. Mine kæreste har dog lidt rejsnings problemer, fordi det skal foregå på et bestemt tidspunkt. Altså ved positiv ÆL test. Det skal være der, da vi er igang med hormon behandling. Så har han svært ved at få den op at stå, på kommando. 

Så tænkte vi, om man kunne købe en engangs sprøjte på apoteket, og selv sprøjte det op. Altså så han kommer i en kop og jeg derefter sprøjter det op. Han har nemlig nemmere ved at sidde selv. 

Tror i man kan det ? Man ødelægger ikke sæden ved det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Vi er i den situation at vi prøver at blive gravide. Mine kæreste har dog lidt rejsnings problemer, fordi det skal foregå på et bestemt tidspunkt. Altså ved positiv ÆL test. Det skal være der, da vi er igang med hormon behandling. Så har han svært ved at få den op at stå, på kommando. 

Så tænkte vi, om man kunne købe en engangs sprøjte på apoteket, og selv sprøjte det op. Altså så han kommer i en kop og jeg derefter sprøjter det op. Han har nemlig nemmere ved at sidde selv. 

Det kan i da sagtens gøre, om det vil virke, ved jeg ikke

Husk at købe dem uden nål

Anmeld

17. april 2012

Frk Mig

Anonym skriver:

jeg så et program med unge rugemødre igår og den ene hun sprøjtede det selv op med en engangs sprøjte og hun blev gravid

Anmeld

17. april 2012

LotusCPH

Det er jo ingen skade ved at prøve om det virker - Pøj pøj med det

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Det kan i da sagtens gøre, om det vil virke, ved jeg ikke

Husk at købe dem uden nål

Har købt, og uden nål 

Så nu vil vi prøve på den måde, så vi kan have et normalt sex liv, i stedet for at det kun handler om projekt baby. 

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Frk Mig skriver:

jeg så et program med unge rugemødre igår og den ene hun sprøjtede det selv op med en engangs sprøjte og hun blev gravid

Spændende. Det skulle jeg da have haft set. 

Nu vil vi prøve på den måde i hvert fald, så vores normale sexliv ikke bliver ødelagt, når det kun handler om projekt baby. 

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

LotusCPH skriver:

Det er jo ingen skade ved at prøve om det virker - Pøj pøj med det

Tak for det 

Anmeld

17. april 2012

Peanut

Interessant tankegang.. 

Anmeld

17. april 2012

NNGG

Det kan godt virke! Jeg er skabt sådan!

Anmeld

17. april 2012

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Interessant tankegang.. 

Ja ik 

Vi tænkte for ikke at ødelægge vores normale sexliv fuldstændig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.