Festival og baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

mortilnoahogmelina

Jeg kunne aldrig drømme om det .
Men min helt egen personlige mening er jeg meget imod folk som tager spæd børn med på både festival skræmmer markeder osv om aftnen . Jeg synes det er lidt uansvarligt. Synes det er okay om dagen. Men.bestemt ikk om aftnen og slet ikk hvor der er høj musik .

Jeg har måske en mærkelig holdning , men jeg mener et spæd barn høre til hjemme i vante omgivelser om aftnen hvor man har mulighed for god amme plads osv . Det har man ikk på festival .

Men er ho op til en selv . Det her er min egen mening . Men du vil aldrig i mine øjne være en dårlig mor fordi du deltager en dag , vel og mærket om dagen . Bestemt ikk sent om aftnen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

mortilnoahogmelina

Pernille08 skriver:

ViVilggegergerngerneJeg kunne aldrig drømme om det .
Men min helt egen personlige mening er jeg meget imod folk som tager spæd børn med på både festival skræmmer markeder osv om aftnen . Jeg synes det er lidt uansvarligt. Synes det er okay om dagen. Men.bestemt ikk om aftnen og slet ikk hvor der er høj musik .

Jeg har måske en mærkelig holdning , men jeg mener et spæd barn høre til hjemme i vante omgivelser om aftnen hvor man har mulighed for god amme plads osv . Det har man ikk på festival .

Men er ho op til en selv . Det her er min egen mening . Men du vil aldrig i mine øjne være en dårlig mor fordi du deltager en dag , vel og mærket om dagen . Bestemt ikk sent om aftnen.

Vil gerne lige tilføje at du stadig ikk vil være bogen dårlig mor selvom du er der om aftnen fik lige udtrykt mig forkert

Anmeld

17. april 2012

Røverdatter

Jeg ville ikke tage min baby med som er 1 måned hvis det var mig. Måske hvis barnet var 1-2 år, så er det noget andet synes jeg.

Men det er alt alt for mange indtryk/overstimulering for sådan en lille én, efter min mening Er sikker på i ville give baby al den tryghed den har brug for, men synes stadig ikke at babyer hører hjemme på en festival..

Og da min søn var 1 måned var jeg først lige begyndt at gå ture, grundet kejsersnit... Så i vores tilfælde var det fuldstændig umuligt at tage længere væk end lige rundt om hjørnet

Anmeld

17. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Guldimaven skriver:

Min kæreste og jeg plejer hvert år, at tage til Nibe festival og vi er helt vilde med det! Hele familien er der hvert år, alle dage og det er bare skide hyggeligt!

Men, nu skal vi jo være forældre ca 1 måned før årets festival og har derfor valgt ikke at deltage! 

Så er det bare vi er kommet til at snakke om, at vi jo kunne tage en 1 dags billet og så bare tage baby med.. På det tidspunkt vil baby være omkring 1 måned, et par dage fra eller til.. 

Jeg har tit set folk har deres babyer med, og så får de høreværn på hvis der er høj musik i nærheden! ( festivallen indebære ikke kun høj musik, men også en masse hygge og snakken ud over det.)

Men, da jeg er første gangs mor eller rettere sagt første gangs gravid.. ( har jo ikke født endnu.) Ved jeg slet ikke om det her lyder helt hen i vejret eller om det sagtens kan lade sig gøre?

Så derfor spørger jeg jer herinde, da jeg selvfølgelig vil være sikker! Kan man tage en baby med til et festival 1 eftermiddag? 

Han kunne jo evt ligge i en slynge hos mig, så han føler sig tryg!

Kommer an på dit barn. Min dreng sov RIGTIG MEGET i starten. Nu har jeg ikke været til noget, men er sikker på han ville have sovet igennem det.

Men hvis der er mulighed for det så vent til du har født og se hvordan du har det og hvordan jeres barn har det. Det vil blive meget nemt for dig at tage beslutningen til den tid

Anmeld

17. april 2012

lilledittemor

Guldimaven skriver:

Min kæreste og jeg plejer hvert år, at tage til Nibe festival og vi er helt vilde med det! Hele familien er der hvert år, alle dage og det er bare skide hyggeligt!

Men, nu skal vi jo være forældre ca 1 måned før årets festival og har derfor valgt ikke at deltage! 

Så er det bare vi er kommet til at snakke om, at vi jo kunne tage en 1 dags billet og så bare tage baby med.. På det tidspunkt vil baby være omkring 1 måned, et par dage fra eller til.. 

Jeg har tit set folk har deres babyer med, og så får de høreværn på hvis der er høj musik i nærheden! ( festivallen indebære ikke kun høj musik, men også en masse hygge og snakken ud over det.)

Men, da jeg er første gangs mor eller rettere sagt første gangs gravid.. ( har jo ikke født endnu.) Ved jeg slet ikke om det her lyder helt hen i vejret eller om det sagtens kan lade sig gøre?

Så derfor spørger jeg jer herinde, da jeg selvfølgelig vil være sikker! Kan man tage en baby med til et festival 1 eftermiddag? 

Jeg synes ikke rigtig at andre kan give dig et svar - kun gode råd

Så må du og din mand tage stilling til om i orker det, når baby er kommet til verden.

Personligt kan jeg ikke se noget galt i det - hvis i selvfølgelig tænker jer om jeg ville nok ikke selv have gjort det, men det er også fordi jeg ikke kunne gå/stå særlig længe pga. af smerter i understellet, selv en måned efter fødslen.

Jeg tror heller ikke at jeg som nybagt mor ville have tålmodighed til dumme fulde festivalgængere de har jo ikke forståelse for at du har en lille bitte baby med. Så jeg ville holde min barnevogn MEGET tæt til mig

Vent med at tage beslutningen og god tur hvis i vælger det

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

Jeg har læst alle svar!  Og tak for jeres svar, der er da helt sikkert en del ting der lige skal overvejes en ekstra gang! Og beslutningen bliver i hvert fald ikke taget før vi har mødt vores barn! 

Anmeld

17. april 2012

morethanperfect

Personligt nej ..
Men mest fordi Oscar havde kolik og var sensetiv da han var mindre ..
Tror i skal vente og se hvilket barn i får hvis i overvejer at gøre det ...

Jeg syns det er synd ..  

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

morethanperfect skriver:

Personligt nej ..
Men mest fordi Oscar havde kolik og var sensetiv da han var mindre ..
Tror i skal vente og se hvilket barn i får hvis i overvejer at gøre det ...

Jeg syns det er synd ..  

Vi er også nået frem til, at vi venter med at tage beslutningen! 

Anmeld

17. april 2012

Frk. Himmelblå

Guldimaven skriver:

Tror faktisk slet ikke, du har lyst til at tage med til den tid .

Og jeg vil også mene, det er lidt vovet med en baby på blot en måned. Ro, ro og ro er ofte, hvad de i den alder har mest brug for. Men det varierer selvfølgelig, hvor grænsen går.

Held og lykke med det hele 

Anmeld

17. april 2012

TrineMine86

Guldimaven skriver:

jeg ville slet ikke kunne magte/ overskue at skulle have så lille en baby med sådan et sted - pyhh

men ja - vent og tag den op når i er blevet forældre - man kan slet ikke forestille sig hvilket arbejde det er at være forældre før den lille er kommet til verden

og tænk lige hvis du går 14 dage over tid - så ville den lille kun være 2 uger..

tror egentlig også jeg ville være bange for at der skulle vælte fulde folk osv ind i mig hvis jeg gik med den lille i en slynge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.