Festival og baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.180 visninger
29 svar
0 synes godt om
17. april 2012

Guldimaven

Min kæreste og jeg plejer hvert år, at tage til Nibe festival og vi er helt vilde med det! Hele familien er der hvert år, alle dage og det er bare skide hyggeligt!

Men, nu skal vi jo være forældre ca 1 måned før årets festival og har derfor valgt ikke at deltage! 

Så er det bare vi er kommet til at snakke om, at vi jo kunne tage en 1 dags billet og så bare tage baby med.. På det tidspunkt vil baby være omkring 1 måned, et par dage fra eller til.. 

Jeg har tit set folk har deres babyer med, og så får de høreværn på hvis der er høj musik i nærheden! ( festivallen indebære ikke kun høj musik, men også en masse hygge og snakken ud over det.)

Men, da jeg er første gangs mor eller rettere sagt første gangs gravid.. ( har jo ikke født endnu.) Ved jeg slet ikke om det her lyder helt hen i vejret eller om det sagtens kan lade sig gøre?

Så derfor spørger jeg jer herinde, da jeg selvfølgelig vil være sikker! Kan man tage en baby med til et festival 1 eftermiddag? 

Han kunne jo evt ligge i en slynge hos mig, så han føler sig tryg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

vitapigen

Jeg kunne aldrig drømme om at tage min baby i den alder med til festival... Synes det er ALT for risikabelt

Anmeld

17. april 2012

EKBJ

Guldimaven skriver:

Min kæreste og jeg plejer hvert år, at tage til Nibe festival og vi er helt vilde med det! Hele familien er der hvert år, alle dage og det er bare skide hyggeligt!

Men, nu skal vi jo være forældre ca 1 måned før årets festival og har derfor valgt ikke at deltage! 

Så er det bare vi er kommet til at snakke om, at vi jo kunne tage en 1 dags billet og så bare tage baby med.. På det tidspunkt vil baby være omkring 1 måned, et par dage fra eller til.. 

Jeg har tit set folk har deres babyer med, og så får de høreværn på hvis der er høj musik i nærheden! ( festivallen indebære ikke kun høj musik, men også en masse hygge og snakken ud over det.)

Men, da jeg er første gangs mor eller rettere sagt første gangs gravid.. ( har jo ikke født endnu.) Ved jeg slet ikke om det her lyder helt hen i vejret eller om det sagtens kan lade sig gøre?

Så derfor spørger jeg jer herinde, da jeg selvfølgelig vil være sikker! Kan man tage en baby med til et festival 1 eftermiddag? 

Han kunne jo evt ligge i en slynge hos mig, så han føler sig tryg!

Jeg skulle også have været til Jellinge festival.. men droppede det!! 

- ville ikke gøre det, da baby ikke er ældre..  

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

EKBJ skriver:

Jeg skulle også have været til Jellinge festival.. men droppede det!! 

- ville ikke gøre det, da baby ikke er ældre..  

Nej okay..  Jeg vil lige hører hvad erfarende mødre siger, inden jeg tager min beslutning om at tage afsted en eftermiddag..  

Anmeld

17. april 2012

EKBJ

Guldimaven skriver:

Nej okay..  Jeg vil lige hører hvad erfarende mødre siger, inden jeg tager min beslutning om at tage afsted en eftermiddag..  

Det kan jeg godt forstå! 

Ville bare lige give min mening! For drøftede den meget med min mor.. fordi jeg jo rigtig gerne ville afsted.. (jeg er ikke en drukmås til festivaller).. skal det lige siges.. 

Anmeld

17. april 2012

MortilElias2010

Jeg tror I skal tage det op med hinanden igen når I er blevet forældre  Der er stor forskel på at være der hvor du er nu og så når du har din lille baby i armene. Personligt ville jeg ikke tage til festival med så lille en baby, jeg tog ikke mange steder generelt da jeg først blev mor  Tiden gik så fint herhjemme med alt det nye den lille nye gjorde og de rytmer han havde  Først efter 6 måneder kunne jeg fornemme at nu måtte der gerne ske noget mere og som 7 måned gammel  begyndte han i dp og jeg skulle tilbage til et semester på uddannelsen og det var fantastisk at komme ud mellem andre voksne igen (som ikke var min mand) 

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

EKBJ skriver:

Det kan jeg godt forstå! 

Ville bare lige give min mening! For drøftede den meget med min mor.. fordi jeg jo rigtig gerne ville afsted.. (jeg er ikke en drukmås til festivaller).. skal det lige siges.. 

Nej nej, her ville det også klart være uden nogen form for alkohol da!

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

MortilElias2010 skriver:

Jeg tror I skal tage det op med hinanden igen når I er blevet forældre  Der er stor forskel på at være der hvor du er nu og så når du har din lille baby i armene. Personligt ville jeg ikke tage til festival med så lille en baby, jeg tog ikke mange steder generelt da jeg først blev mor  Tiden gik så fint herhjemme med alt det nye den lille nye gjorde og de rytmer han havde  Først efter 6 måneder kunne jeg fornemme at nu måtte der gerne ske noget mere og som 7 måned gammel  begyndte han i dp og jeg skulle tilbage til et semester på uddannelsen og det var fantastisk at komme ud mellem andre voksne igen (som ikke var min mand) 

Ja, det har du nok ret i.. Det er jo svært at sige hvilket barn vi får, og hvordan vi har det med hele situationen..  Men tænker bare, man ser jo mange der tager ud, så hvorfor skulle vi ikke også kunne! Ja, man har jo så mange forstillinger som nok slet ikke holder stik..  hehe

Anmeld

17. april 2012

3rollinger

Jeg har 3 boern og har altid vaeret ret udfarende.

Men jeg ville ikke tage en 1 mdr baby med paa festival. For det foerste fordi der jo er rigtig hoej musik, men isaer fordi, at selvom I ikke selv drikker og skaber jer tossede, saa er der som regel andre der goer det. 

Og man bliver bare irriteret over at dem ved siden af ikke kan daempe sig lidt naar baby skal sove, og hvorfor skal den idiot staa og pisse op af barnevognen 

Maaske én af jer kunne tage afsted én dag og den anden den naeste?

Anmeld

17. april 2012

EKBJ

Guldimaven skriver:

Nej nej, her ville det også klart være uden nogen form for alkohol da!

SELVFØLGELIG! skulle heller ikke forståes sådan.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.