Festival og baby.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

MortilElias2010

Guldimaven skriver:

Ja, det har du nok ret i.. Det er jo svært at sige hvilket barn vi får, og hvordan vi har det med hele situationen..  Men tænker bare, man ser jo mange der tager ud, så hvorfor skulle vi ikke også kunne! Ja, man har jo så mange forstillinger som nok slet ikke holder stik..  hehe

Ork ja der er rigeligt  Vi har dem alle sammen  Og de fortsætter ufortrødent, man forsøger sig bare frem og så finder man også ud af med tiden hvordan man selv er som forælder og hvilken personlighed barnet har  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Guldimaven skriver:

Min kæreste og jeg plejer hvert år, at tage til Nibe festival og vi er helt vilde med det! Hele familien er der hvert år, alle dage og det er bare skide hyggeligt!

Men, nu skal vi jo være forældre ca 1 måned før årets festival og har derfor valgt ikke at deltage! 

Så er det bare vi er kommet til at snakke om, at vi jo kunne tage en 1 dags billet og så bare tage baby med.. På det tidspunkt vil baby være omkring 1 måned, et par dage fra eller til.. 

Jeg har tit set folk har deres babyer med, og så får de høreværn på hvis der er høj musik i nærheden! ( festivallen indebære ikke kun høj musik, men også en masse hygge og snakken ud over det.)

Men, da jeg er første gangs mor eller rettere sagt første gangs gravid.. ( har jo ikke født endnu.) Ved jeg slet ikke om det her lyder helt hen i vejret eller om det sagtens kan lade sig gøre?

Så derfor spørger jeg jer herinde, da jeg selvfølgelig vil være sikker! Kan man tage en baby med til et festival 1 eftermiddag? 

Han kunne jo evt ligge i en slynge hos mig, så han føler sig tryg!

Jeg havde gjort det!
Bare pas på babys øre..

Nu er min datter godt nok noget ældre nu. Men hun har været med til grønkoncert 2 gange.
Hun var også med til byfesten i Viborg det år hun er født. Hvor der køre amrikaner-biler og musik på torvet..
Godt puttet ned i liften eller op i bæreselen så går det hele..

Rigtig god tur til Jer

Anmeld

17. april 2012

FogL

Guldimaven skriver:

Min kæreste og jeg plejer hvert år, at tage til Nibe festival og vi er helt vilde med det! Hele familien er der hvert år, alle dage og det er bare skide hyggeligt!

Men, nu skal vi jo være forældre ca 1 måned før årets festival og har derfor valgt ikke at deltage! 

Så er det bare vi er kommet til at snakke om, at vi jo kunne tage en 1 dags billet og så bare tage baby med.. På det tidspunkt vil baby være omkring 1 måned, et par dage fra eller til.. 

Jeg har tit set folk har deres babyer med, og så får de høreværn på hvis der er høj musik i nærheden! ( festivallen indebære ikke kun høj musik, men også en masse hygge og snakken ud over det.)

Men, da jeg er første gangs mor eller rettere sagt første gangs gravid.. ( har jo ikke født endnu.) Ved jeg slet ikke om det her lyder helt hen i vejret eller om det sagtens kan lade sig gøre?

Så derfor spørger jeg jer herinde, da jeg selvfølgelig vil være sikker! Kan man tage en baby med til et festival 1 eftermiddag? 

Han kunne jo evt ligge i en slynge hos mig, så han føler sig tryg!

Jeg ville ikke gøre det! 
han/hun skal jo have mad, skiftes osv. De babyer du har set har nok ikke været 1 måned gammel. Spar de penge og lad være! I vil højest sandsynligt ikke få en god oplevelse ud af det.

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

3rollinger skriver:

Jeg har 3 boern og har altid vaeret ret udfarende.

Men jeg ville ikke tage en 1 mdr baby med paa festival. For det foerste fordi der jo er rigtig hoej musik, men isaer fordi, at selvom I ikke selv drikker og skaber jer tossede, saa er der som regel andre der goer det. 

Og man bliver bare irriteret over at dem ved siden af ikke kan daempe sig lidt naar baby skal sove, og hvorfor skal den idiot staa og pisse op af barnevognen 

Maaske én af jer kunne tage afsted én dag og den anden den naeste?

Okay, tak for dit råd! Var lige sådan en erfaren mor som dig jeg havde brug for! Det lyder som om, du ved hvad du taler om! 

Jeg vil hellere helt lade vær med at tage afsted så! Kan sagtens vente til at baby er stor nok til at tage med!

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

MortilElias2010 skriver:

Ork ja der er rigeligt  Vi har dem alle sammen  Og de fortsætter ufortrødent, man forsøger sig bare frem og så finder man også ud af med tiden hvordan man selv er som forælder og hvilken personlighed barnet har  

ja, der der jo ikke andet for.. Man kan ikke vide alt på forhånd og guskelov for det da!

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

LouiseVous skriver:

Jeg havde gjort det!
Bare pas på babys øre..

Nu er min datter godt nok noget ældre nu. Men hun har været med til grønkoncert 2 gange.
Hun var også med til byfesten i Viborg det år hun er født. Hvor der køre amrikaner-biler og musik på torvet..
Godt puttet ned i liften eller op i bæreselen så går det hele..

Rigtig god tur til Jer

Tak for dit svar, det kan jeg helt sikkert også bruge når jeg laver mine overvejelser!

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

ciepige skriver:

Jeg ville ikke gøre det! 
han/hun skal jo have mad, skiftes osv. De babyer du har set har nok ikke været 1 måned gammel. Spar de penge og lad være! I vil højest sandsynligt ikke få en god oplevelse ud af det.

Tak for dit svar, dejligt at hører meninger/ erfaringer. 

Anmeld

17. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Guldimaven skriver:

Tak for dit svar, det kan jeg helt sikkert også bruge når jeg laver mine overvejelser!

Vil dog lige tilføje at min datter altid har været super nem. Så derfor har jeg let ku gøre alt det..

Men jeg synes bestemt at hvis I har mod på det- Så gør det da...
Livet går da ikk i stå fordi man får børn..
En festival er da bestemt ikk ensbetydende i at man lige nødvendigvis skal stå oven i alle andre, og ikk mindst alle de fulde!

Anmeld

17. april 2012

Maja_4000

Min kusine var på Roskilde da hun var 6 måneder gammel .. Hun lå bare i sin barnevogn Men det er 20 år siden og festivallerne var liiidt noget andet dengang

Jeg ville ikke gøre det .. Men jeg kender også kun til Roskilde , ved ikke hvordan de andre er .. Kan I ikke vente med at købe billetten til det nærmer sig ? Så ved I måske hvilken type barn i har fået (:

Anmeld

17. april 2012

Gaia

Jeg ville nok ikke gøre det. Der er så meget man som nybagte forældre skal forholde sig, så tvivler faktisk på I har lyst når det kommer til stykket. Desuden afhænger det jo også af vejret, om det er hensigtmæssigt at slæbe et spædbarn med. Kulde og træk er jo derres værste fjende så længe de er så små. Hvis de skal bruge energi på at holde varmen, så ryger der noget i forhold til energi til at sutte ved bryst.  Og jeg personligt synes det er vigtigere at babyen har energi og varme til at kunne sutte ved dit bryst end at I skal til festival. Derudover skider en så lille størrelse en 4-6 gange i døgnet - måske mere, og det er da røv at skulle stå på en festival og skifte et spædbarn. Musikken kan også være ret høj og jo ik sikkert i kan finde høreværn der passer så lille en størrelse. Ydermere er festival jo hjemsted for fulde feststemte mennesker der måske ikke lige ser sig så godt for, så du vil nok have svært ved at nyde det, fordi du hele tiden skal beskytte dit barn og holde øje med om nogle går ind i dig når du bære barnet, falder over liften osv osv. Så selvom det er ærgelig så ville jeg lade være og blive hjemme. Trods alt kun et år det er nødvendigt. Næste år kan i jo sagtens tage afsted. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.