37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

JH12

MariaJ skriver:

Det har jeg indtil jeg får dem gjort. Det vil nok tage mig en halv dag max, men indtil videre er det lykkedes mig at have dem hængende i ugevis. Jeg fik dog lige overstået den ene i dag, og har vist ryddet kalenderen for babytøjvask, bagning og andre presserende gøremål i morgen, så jeg kan få ordnet resten....

Jeg blev sygemeldt ret pludseligt for snart flere uger siden, og havde nogle få ting, som jeg på det tidspunkt havde sagt ja til at gøre. og som ikke rigtig kan overlades til andre. Så de er bare blevet hængende, mens mine mere generelle arbejdsopgaver er blevet overleveret til min vikar.

og med en snarlig termin, har man en MASSE andre ting man hellere vil, end arbejdsopgaver
Men du må lige tage en dag ud af kalenderen for at få lavet de opgaver, så de ikke hænger over hovedet mere, så du kan lave lige hvad der passer dig..

Må man spørger hvad du er blevet sygmeldt for?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

JH12

Guldimaven skriver:

Ja, det er da også en fin løsning!

Her vil vi heller ikke sige til nogen, at vi tager afsted! Folk får først besked når han er kommet til verden! Den eneste jeg har lovet at give besked, er den kommende oldemor..  Hun har nemlig lovet ikke at sige det til nogle!

det vil også være SUPER træls, hvis alle og enhver vidste at man var gået i fødsel .. særligt hvis det trækker ud og folk begynder at spørger til hvornår den lille kommer..

Vores jordemor sagde også hun synes vi skulle have de første 2-3 timer helt alene med den lille.. men så længe kan jeg nok ikke vente med at fortælle det til de kommende bedste forældre

Anmeld

17. april 2012

Monis

Tillykke med denne milepæl

Og sikke en fin mave! Nu er det snart!

Anmeld

17. april 2012

JH12

Monis skriver:

Tillykke med denne milepæl

Og sikke en fin mave! Nu er det snart!

Jo Tak  

Ja der er ikke lang vej igen, og den kommende tid må nu gerne gå lidt hurtig, så jeg kan få min lille prinsesse i armene

Anmeld

17. april 2012

Kruse90

Flot mave, og dejligt at i er klar til hendes ankomst

Jeg glæder mig til at se de skønne Maj babyer

Anmeld

17. april 2012

JH12

Kruse90 skriver:

Flot mave, og dejligt at i er klar til hendes ankomst

Jeg glæder mig til at se de skønne Maj babyer

Ja, før vi ved af det har vi forhåbentlig vores små guldklumper i armene, og de første maj babyer kan jo allerede komme her i april, som heldigvis snart er omme..

og tak

Anmeld

17. april 2012

Kruse90

Joyce1986 skriver:

Ja, før vi ved af det har vi forhåbentlig vores små guldklumper i armene, og de første maj babyer kan jo allerede komme her i april, som heldigvis snart er omme..

og tak

ja det er helt vildt surealistisk at kan ske når som helst nu

Det bliver så vildt altså

Anmeld

20. april 2012

NNL

Hvor er du altså bare fin søde Og det er så sjovt at maverne pludselig er blevet mindre - det må jo være et tegn på at kroppen godt ved at den snart skal føde Der er ikke mange dage/uger tilbage nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.