37+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Jeg tvivler også på jeg bliver en af dem der ligger og skriger, jeg tror simpelthen ikke på man har noget som helst ud af det.
Også vil det være skide synd for ens kæreste, som skal sidde og se en lide, mens de intet kan gøre - så det vil jeg helt sikkert være bevidst om, når den tid kommer.. Min kæreste har det allerede hårdt ved tanken om den smerte jeg skal igennem, og jeg ved han er ked af han ikke kan hjælpe mig på nogen måde.. Så der er ingen grund til at gøre det værre for ham..

nej det vil jeg give dig ret i..  Tror først min kæreste vil blive bekymret når det står på.. Men tror heller ikke helt han ved, hvad det indebære det at føde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MariaJ

Hvor er du fin .

Det bliver spændende at se, hvornår der begynder at ske noget herinde i majgruppen. Det kan ikke være længe til.

Held og lykke med prøven på torsdag . Det må være dejligt at få det helt overstået.

Anmeld

17. april 2012

JH12

Guldimaven skriver:

nej det vil jeg give dig ret i..  Tror først min kæreste vil blive bekymret når det står på.. Men tror heller ikke helt han ved, hvad det indebære det at føde..

Min kæreste ville gerne se "hjælp - vi skal føde" da det kørte på DR1, og tror det har hjulpet ham lidt til at forstå hvordan det foregår..
Men det er jo noget helt andet, når man selv står i det.. Men de stakkels mænd skal nu nok klare det..

Hvem skal du have med til fødslen?

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Min kæreste ville gerne se "hjælp - vi skal føde" da det kørte på DR1, og tror det har hjulpet ham lidt til at forstå hvordan det foregår..
Men det er jo noget helt andet, når man selv står i det.. Men de stakkels mænd skal nu nok klare det..

Hvem skal du have med til fødslen?

Ja, det så vi også sammen! Men tror ikke rigtig han kan forstille sig, hvordan det bliver og hvor ondt det egentlig gør.. 

Jeg skal have min kæreste med selvfølgelig og så min mor! Jeg har to lillesøstre på 16 der også gerne vil med, men fødestuen er så lille der nok ikke er plads så de må vente udenfor! 

Hvad med dig?

Anmeld

17. april 2012

JH12

MariaJ skriver:

Hvor er du fin .

Det bliver spændende at se, hvornår der begynder at ske noget herinde i majgruppen. Det kan ikke være længe til.

Held og lykke med prøven på torsdag . Det må være dejligt at få det helt overstået.

Tak

Jah det bliver rigtig spændende hvornår der sker noget.. Det kan jo være der allerede sker noget her i April.. 
Men jeg krydser da fingre  for at alle klare sig godt igennem deres fødsler, og jeg glæder mig til at læse fødselsberetninger, og generalt om det hele..

Den prøve skal bare ud af verden, så jeg kan slappe ordentlig af, det synes jeg ikke jeg kan så længe den hænger i luften..  

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

Tak

Jah det bliver rigtig spændende hvornår der sker noget.. Det kan jo være der allerede sker noget her i April.. 
Men jeg krydser da fingre  for at alle klare sig godt igennem deres fødsler, og jeg glæder mig til at læse fødselsberetninger, og generalt om det hele..

Den prøve skal bare ud af verden, så jeg kan slappe ordentlig af, det synes jeg ikke jeg kan så længe den hænger i luften..  

Nej, det kan jeg godt forstå. Jeg har også et par små  ting, jeg har lovet at gøre som har med arbejde at gøre, og som jeg virkelig, virkelig glæder mig til at få ekspederet af vejen.

Anmeld

17. april 2012

JH12

Guldimaven skriver:

Ja, det så vi også sammen! Men tror ikke rigtig han kan forstille sig, hvordan det bliver og hvor ondt det egentlig gør.. 

Jeg skal have min kæreste med selvfølgelig og så min mor! Jeg har to lillesøstre på 16 der også gerne vil med, men fødestuen er så lille der nok ikke er plads så de må vente udenfor! 

Hvad med dig?

Planen var til at starte med at jeg skulle have kæresten og min mor..
Men pt. har vi aftalt at holde det fuldstændig hemmeligt så godt vi kan, indtil vi har født så vi er alene om oplevelsen..  
Det har min kæreste det eneste stykke tid givet udtryk for at sådan ønsker han det..
Men hvis det så trækker ud, og ender med at tage sindsyg langtid, så vil vi ringe efter min mor, så min kæreste kan få en pause..
Og selvom det ikke er ham der skal føde, må han gerne være med til at bestemme lidt  Det er trods alt også hans barn

Okay, ja kan godt forstå du ikke vil have dine søstre med ind, det vil også være mange mennesker at skulle forholde sig til hvis det er..

Anmeld

17. april 2012

JH12

MariaJ skriver:

Nej, det kan jeg godt forstå. Jeg har også et par små  ting, jeg har lovet at gøre som har med arbejde at gøre, og som jeg virkelig, virkelig glæder mig til at få ekspederet af vejen.

Hvor længe har du disse opgaver? ..

Jeg synes det fylder enormt meget, så kan slet ikke vente til det er overstået, og jeg endelig kan slappe af og ikke tænke på andet end mig selv..

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

Joyce1986 skriver:

Hvor længe har du disse opgaver? ..

Jeg synes det fylder enormt meget, så kan slet ikke vente til det er overstået, og jeg endelig kan slappe af og ikke tænke på andet end mig selv..

Det har jeg indtil jeg får dem gjort. Det vil nok tage mig en halv dag max, men indtil videre er det lykkedes mig at have dem hængende i ugevis. Jeg fik dog lige overstået den ene i dag, og har vist ryddet kalenderen for babytøjvask, bagning og andre presserende gøremål i morgen, så jeg kan få ordnet resten....

Jeg blev sygemeldt ret pludseligt for snart flere uger siden, og havde nogle få ting, som jeg på det tidspunkt havde sagt ja til at gøre. og som ikke rigtig kan overlades til andre. Så de er bare blevet hængende, mens mine mere generelle arbejdsopgaver er blevet overleveret til min vikar.

Anmeld

17. april 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

Planen var til at starte med at jeg skulle have kæresten og min mor..
Men pt. har vi aftalt at holde det fuldstændig hemmeligt så godt vi kan, indtil vi har født så vi er alene om oplevelsen..  
Det har min kæreste det eneste stykke tid givet udtryk for at sådan ønsker han det..
Men hvis det så trækker ud, og ender med at tage sindsyg langtid, så vil vi ringe efter min mor, så min kæreste kan få en pause..
Og selvom det ikke er ham der skal føde, må han gerne være med til at bestemme lidt  Det er trods alt også hans barn

Okay, ja kan godt forstå du ikke vil have dine søstre med ind, det vil også være mange mennesker at skulle forholde sig til hvis det er..

Ja, det er da også en fin løsning!

Her vil vi heller ikke sige til nogen, at vi tager afsted! Folk får først besked når han er kommet til verden! Den eneste jeg har lovet at give besked, er den kommende oldemor..  Hun har nemlig lovet ikke at sige det til nogle!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.