Spørger lige igen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

babymus77

LunaLykke skriver:

Kan ikke huske med str 56, tror omkring en måned. Str 62 vokser de LYNHURTIGT ud af! Det kom helt bag på mig dengang, så det gælder om at stå klar med str. 68 for det kommer nærmest over-night.

Min datter er født 17/7 og det var rigtig rigtig varmt i sommers, så der sov hun bare i langærmet body+strømper og dundyne. Da hun var helt spæd havde hun også en lille bomuldshue på

Okay:-) og 62 er self det jeg har mest af thi hi:-)) Spørger lige dig med et sommerbarn så .. Gav du ekstra væske???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

MortilElias2010

babymus77 skriver:

Lige præcis den danske sommer er jo ikke til at blive klog på:-) Jeg har mest i 62... Og en del i 56... Må hellere stoppe køb nu så:-) mangler lidt nat dragter i 62.... Mine to børn er fra vinter så lettere når sommeren sÅ kom, der var de 7-8 mdr..... Dit Puslebord står fint herhjemme og glæder mig til at få det i brug:-))

Næeh er det dig?! Jeg kunne slet ikke genkende dig på profilbilledet.

Ej du og din kæreste var da nok nogen af de sødeste mennesker per førstehåndsindtryk jeg længe havde mødt. Det syntes jeg du skal vide

Det var en fornøjelse uden lige at I kom forbi  Min mand var af samme mening  Dejligt varmt og hyggeligt par

Orkedog, du får jo også masser af mulighed til at shoppe senere.. men ih hvor det kribler at gå på udkig, husker det godt - og sådan er det vist altid fremover  

Anmeld

17. april 2012

babymus77

MortilElias2010 skriver:

Næeh er det dig?! Jeg kunne slet ikke genkende dig på profilbilledet.

Ej du og din kæreste var da nok nogen af de sødeste mennesker per førstehåndsindtryk jeg længe havde mødt. Det syntes jeg du skal vide

Det var en fornøjelse uden lige at I kom forbi  Min mand var af samme mening  Dejligt varmt og hyggeligt par

Orkedog, du får jo også masser af mulighed til at shoppe senere.. men ih hvor det kribler at gå på udkig, husker det godt - og sådan er det vist altid fremover  

Nemlig det er mig:-)) Tak for de søde ord :-) KenderDu ikke det man tænker, hmmGad vide om det er nok tøj:-) men men kan jo som sagt købe hvis jeg mangler:-) Har dog denne gang næsten kun købt brugt på nettet.... Så lidt fornuftigere er jeg dog blevet;-))

Anmeld

17. april 2012

Camel

babymus77 skriver:

Har spurgt før, og gør det lige igen!!! Hvor længe bruger bebs str 56 og 62??? Ved godt det er indiv. Men bare så jeg ved hvad og hvor meget jeg skal købe!!!! Til sommer børn: termin d 24/7 hvad sover baby i i barnevogn?? Sommer i Dk behøver jo ikke være varm konstant....

Str. 56 vil jeg sige du skal bruge ca. 1-2 mdr, str. 62 lige så længe. Alt efter hvor tit du vasker vi jeg nok sige 5-7 sæt i hver størrelse. Min yngste datter er fra Sankt Hans. Vi havde glæde af de sommer dragter der er på markedet med korte ærmer og ben.

Ved putning i barnevogn/lift brugte vi et tomt dynebetræk og body de varme dage...

God fornøjelse med dit sommerbarn, jeg er også gravid med et sommerbarn 

Anmeld

17. april 2012

Camulla

babymus77 skriver:

Har spurgt før, og gør det lige igen!!! Hvor længe bruger bebs str 56 og 62??? Ved godt det er indiv. Men bare så jeg ved hvad og hvor meget jeg skal købe!!!! Til sommer børn: termin d 24/7 hvad sover baby i i barnevogn?? Sommer i Dk behøver jo ikke være varm konstant....

Min søn er 3 måneder og 2 dage og er i en str. 74 nu... Så de bruger det ikke længe. Især ikke 62, det er vist den størrelse de vokser hurtigst ud af... har jeg læst herinde

Anmeld

17. april 2012

babymus77

Camulla skriver:

Min søn er 3 måneder og 2 dage og er i en str. 74 nu... Så de bruger det ikke længe. Især ikke 62, det er vist den størrelse de vokser hurtigst ud af... har jeg læst herinde

Har self mest 62:-) måBruge det med opsmøg griner... Og såAnskaffe mig 68/74:-))

Anmeld

17. april 2012

babymus77

Camel skriver:

Str. 56 vil jeg sige du skal bruge ca. 1-2 mdr, str. 62 lige så længe. Alt efter hvor tit du vasker vi jeg nok sige 5-7 sæt i hver størrelse. Min yngste datter er fra Sankt Hans. Vi havde glæde af de sommer dragter der er på markedet med korte ærmer og ben.

Ved putning i barnevogn/lift brugte vi et tomt dynebetræk og body de varme dage...

God fornøjelse med dit sommerbarn, jeg er også gravid med et sommerbarn 

Stort tillykke med jeres sommerbarn:-)) Har lige læst en som bruger str 74 som 3 mdr så må hellere få lidt større hjem:-))

Anmeld

17. april 2012

MariaJ

Vi brugte 56 og 62 hele sommeren. Min datter er født 30. april. Vi brugte begge størrelser mere eller mindre samtidigt. Noget af det vi havde i 56 var så stort at det først passede efter et par måneder og noget af str 62 kunne bruges fra starten. Hun var 50 cm lang da hun blev født, og jeg er ikke specielt sart med at tøjet skal passe helt præcis, så i starten var det meste lidt for stort og i løbet af september/oktober blev str 56/62 gradvis pakket væk og erstattet med str 68. Vi købte ikke noget i str 50, og jeg syntes ikke vi manglede det. Hun fik en natdragt i str 50 i gave og den passede i 3-4 uger.

Anmeld

17. april 2012

babymus77

MariaJ skriver:

Vi brugte 56 og 62 hele sommeren. Min datter er født 30. april. Vi brugte begge størrelser mere eller mindre samtidigt. Noget af det vi havde i 56 var så stort at det først passede efter et par måneder og noget af str 62 kunne bruges fra starten. Hun var 50 cm lang da hun blev født, og jeg er ikke specielt sart med at tøjet skal passe helt præcis, så i starten var det meste lidt for stort og i løbet af september/oktober blev str 56/62 gradvis pakket væk og erstattet med str 68. Vi købte ikke noget i str 50, og jeg syntes ikke vi manglede det. Hun fik en natdragt i str 50 i gave og den passede i 3-4 uger.

Okay:-) Jeg tænker også jeg smøger op, så 62 kan bruges:-) og så må jeg bare anskaffe i 68:-))

Anmeld

17. april 2012

lycly

babymus77 skriver:

Okay:-) og 62 er self det jeg har mest af thi hi:-)) Spørger lige dig med et sommerbarn så .. Gav du ekstra væske???

Havde jeg også
Nej gjorde jeg ikke, jeg ammede bare når hun ville

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.