Spørger lige igen:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

babymus77

Livsmor skriver:

Har 2 sommer børn, det har været en meget varm og en alm. sommer. Til begge har jeg haft både kort- og langærmede bodyer, og løse bukser. Så er det lidt lettere at justere for varmen, end hvis man har heldragter. Det er rarest med bodyer, da der er bedre hold på bleen ;O)

Hvormeget i hver str., tja...... vil ikke købe så meget, men omkring 6-8 bodyer(blandet mht. ærme) og 3-4 par bukser. Bare til at starte med, man ved jo aldrig hvor lille/stor barnet er ved fødslen.

Ja det er rigtig med buks.... Og hvad har Anne købt mest af.,. Heldragter:-) De må bruges om aftenen hehe:-) Hvordan med væske?? Hvis det varmt ammer eller gir flaske man lidt ekstra så?? Eller??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

Aprilmor11

babymus77 skriver:

Har spurgt før, og gør det lige igen!!! Hvor længe bruger bebs str 56 og 62??? Ved godt det er indiv. Men bare så jeg ved hvad og hvor meget jeg skal købe!!!! Til sommer børn: termin d 24/7 hvad sover baby i i barnevogn?? Sommer i Dk behøver jo ikke være varm konstant....

Min søn er meget tynd så de første 2-3 måneder brugte han en stor 50 eller en alm. 56 Og fra 3 måneder til ca. 5-6 måneder brugte han 62

Anmeld

17. april 2012

babymus77

Mor til Liva skriver:

Nej man glemmer hurtigt - jeg har også glemt mange ting og Liva er kun 2

Ja er det rigtig varmt kan man jo tilbyde brystet lidt oftere ( eller flaske hvis man gir det)

Har I fundet et drenge navn?!

Ja vidste da vi planlagde at blev det en dreng, skulle han hedde Julius:-) Ja det er godt lagt i glemmebog det med tøj og størrelser:-) hvad med jer og navn???

Anmeld

17. april 2012

Mor til L&S

babymus77 skriver:

Ja vidste da vi planlagde at blev det en dreng, skulle han hedde Julius:-) Ja det er godt lagt i glemmebog det med tøj og størrelser:-) hvad med jer og navn???

Det er også super sødt....

Vi har lidt problemer med at finde et drengenavn som passer til Liva...

Jeg er helt vild med Magne og manden er vild med Sander og ellers har vi

Villads
Luka
Theo

På listen lige nu, men det blir nok lavet om 100 gange endnu

Anmeld

17. april 2012

Livsmor

Mht. væske, så kan man prøve med kogt kold vand af et snapsglas, eller i en sutteflaske. Men ellers ammer man bare lidt oftere.

Husk man kan ALTID købe mere tøj, nettet er en SKØN opfindelse. Med min første datter, havde jeg købt lidt bodyer og natdragter, viste ikke havde vi ventede. Da hun så kom 8 uger før tid, var der intet klar.
Så nettet blev brugt flittigt :O)

Anmeld

17. april 2012

babymus77

Mor til Liva skriver:

Det er også super sødt....

Vi har lidt problemer med at finde et drengenavn som passer til Liva...

Jeg er helt vild med Magne og manden er vild med Sander og ellers har vi

Villads
Luka
Theo

På listen lige nu, men det blir nok lavet om 100 gange endnu

Det er nogle rigtig søde navne:-) De passer hver især rigtig godt til Liva:-)) SomLøvrigt er et smukt pige navn!!! ;-)

Anmeld

17. april 2012

Mor til L&S

babymus77 skriver:

Det er nogle rigtig søde navne:-) De passer hver især rigtig godt til Liva:-)) SomLøvrigt er et smukt pige navn!!! ;-)

Tak der var heller ingen tvivl om at hun skulle hedde Liva

Ja denne gang er det dog lidt sværer...

Anmeld

17. april 2012

lycly

Kan ikke huske med str 56, tror omkring en måned. Str 62 vokser de LYNHURTIGT ud af! Det kom helt bag på mig dengang, så det gælder om at stå klar med str. 68 for det kommer nærmest over-night.

Min datter er født 17/7 og det var rigtig rigtig varmt i sommers, så der sov hun bare i langærmet body+strømper og dundyne. Da hun var helt spæd havde hun også en lille bomuldshue på

Anmeld

17. april 2012

babymus77

Livsmor skriver:

Mht. væske, så kan man prøve med kogt kold vand af et snapsglas, eller i en sutteflaske. Men ellers ammer man bare lidt oftere.

Husk man kan ALTID købe mere tøj, nettet er en SKØN opfindelse. Med min første datter, havde jeg købt lidt bodyer og natdragter, viste ikke havde vi ventede. Da hun så kom 8 uger før tid, var der intet klar.
Så nettet blev brugt flittigt :O)

Det er rigtig ned net.... Det er en super opfindelse, der fåes alt i dag:-) Kogt vand Oki, og så lidt oftere amning:-) Det lyder som en go plan....:-)

Anmeld

17. april 2012

Mettefpigen

Jaa det er meget individuelt... Her blev han født d 3/9... Og han brugte 56 i halvanden ca, 62 i 2 1/2 måned ca, og bruger 68 nu men er begyndt at vokse ud af den så ca 3 måneder i 68....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.