Som du selv skriver, så er det individuelt. Jeg tænker at str. 56 bliver brugt i kort tid, mens str. 62 lidt længere. Jeg ville sige 4-5 dragter af 56, men med tanke på den afføring de har, bliver tøjet hurtigt misfarvet hvis der sker uheld, så måske et par ekstra. Str. 62 kan jeg ikke svare på, men et par dragter til at starte med.. det varer jo alligevel lidt inden de skal i dem og så kan du altid shoppe efter behov.
Til sommer, så er reglen den at sveder baby i nakken har de det for varmt og hvis de er kolde, ja så er det for lidt. Det afhænger helt af hvordan sommeren bliver og om hvor køligt det er hvor I stiller barnevognen..
Vores Elias var 6 måneder da vi nåede til sommeren 2010 og han sov når det var stegende hedt bare i en bodystocking og så havde vi en bærbar ventilator med til 100kr. fra Bilka, der kunne stå i fodenden og blæse lidt køligt vind på ham og så havde han en stofble henover..
Ved ikke om du kan bruge det til noget, men det er lige hvad jeg sådan kan huske og tænker 
Og tillykke med den forestående fødsel og lille babydreng 
Anmeld