Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tina. skriver: Hvor i landet bor du?
Hvor i landet bor du?
Nordjylland.. lidt uden for Hjørring
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad er prisen og standen af den?
projekt-ønskebarn skriver: Hvad er prisen og standen af den?
hvis du tager alt det andet som su skrev til at starte med, så får du bodyen med til 20 kr. sådan det bliver 270 inkl.
den er brugt lidt mere end noget af det andet.. men på ingen måder slidt, plettet, hullet, fnulret eller lign.
Tina. skriver: Ha ha, ja så går det nok ikke at komme forbi og købe det af dig, jeg kommer fra KBH.Hvordan havde du tænkt dig med betalingen? Jeg har ikke lige prøvet at handle med nogen herinde før.
Ha ha, ja så går det nok ikke at komme forbi og købe det af dig, jeg kommer fra KBH.Hvordan havde du tænkt dig med betalingen? Jeg har ikke lige prøvet at handle med nogen herinde før.
hehe.. nej, det duer nok ikke.. men venter på at projektønskebørn giver svar om hun køber alt mit hummel.. hun har lovet at vende tilbage i dag.. så jeg skriver til dig senere om hummelbukserne stadig er til salg.. deal?
havde lige glemt inden jeg skrev til dig at hun havde budt på alt mit hummel..
Tina. skriver: Helt ok, jeg holder øje senere.
Helt ok, jeg holder øje senere.
det er bare fint
MissTas skriver: hvis du tager alt det andet som su skrev til at starte med, så får du bodyen med til 20 kr. sådan det bliver 270 inkl. den er brugt lidt mere end noget af det andet.. men på ingen måder slidt, plettet, hullet, fnulret eller lign.
Okay, jeg vender lige tilbage imorgen senest Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128