Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
projekt-ønskebarn skriver: Tak for dit hurtige svar, jeg vende rlige tilbage. Skal lige danne mig et overblik over hvad vi allerede har i den størrelse
Tak for dit hurtige svar, jeg vende rlige tilbage. Skal lige danne mig et overblik over hvad vi allerede har i den størrelse
det er bare i orden.. kan vi aftale at du vender tilbage inden i morgen? for der er en anden der har spurgt på fodbold bodyen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ilya skriver: Hvis den der fodbold-body ikke er røget endnu, kunne jeg godt være interesseret. Hvad skal du have for den?
Hvis den der fodbold-body ikke er røget endnu, kunne jeg godt være interesseret. Hvad skal du have for den?
jeg venter på at projekt ønskebørn vender tilbage. hvis ikke, så må du gerne købe den..
SÅ ER DER KOMMET LIDT MERE TØJ.. Se billeder
MissTas skriver: jeg venter på at projekt ønskebørn vender tilbage. hvis ikke, så må du gerne købe den..
Fair nok, du kan bare kontakte mig, hvis det bliver aktuelt.
Ilya skriver: Fair nok, du kan bare kontakte mig, hvis det bliver aktuelt.
det skal jeg gøre
Tina. skriver: Hvad skal du have for: De to små par bukser (Stribede og hvide).De små lille stribede bukser.De lyserøde Hummelbukser med gule striber.Er der pletter eller noget på noget af det?Hilsen Tina.
Hvad skal du have for: De to små par bukser (Stribede og hvide).De små lille stribede bukser.De lyserøde Hummelbukser med gule striber.Er der pletter eller noget på noget af det?Hilsen Tina.
de hvide og stribede i live mum/dad er vist solgt ..
men de to andre bukser er ikke solgt.. der er ingen pletter eller noget på hvad siger du til 80 kr. inkl. for hummel bukserne og de lilla stribede?
Det kan du tro
Hvilke mærke er bodyen på det sidste billede?
projekt-ønskebarn skriver: Det kan du tro Hvilke mærke er bodyen på det sidste billede?
det er katvig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128