Jeg har forkælet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Rigtig mange kedelige penge (straffen for ikke at ha været til.tandlæge i 6 år), men får faktisk lov at shoppe lidt i næste weekend så jeg glemmer det

Skal jo selvfølgelig til sebras lagersalg (med mandens kontanter shysss) bor i byen så det er jo oplagt

jeg skal med en veninde derned, og så tager vi da lige kæresterne med på slæb også..

Men de skal jo bære vores indkøb (de ved det bare ikke endnu )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Koen.

An&Jo skriver:

jeg skal med en veninde derned, og så tager vi da lige kæresterne med på slæb også..

Men de skal jo bære vores indkøb (de ved det bare ikke endnu )

Altid godt med nogen til at slæbe her skal farmand være barnepige

Anmeld

16. april 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Altid godt med nogen til at slæbe her skal farmand være barnepige

tjoo, det skal sønnens far også.. men det tæller ikke helt, for det er hans weekend..

Men jeg håber da at finde nogle gode ting dernede.. nu kører vi jo også forholdsvis langt for det..

Anmeld

16. april 2012

Koen.

An&Jo skriver:

tjoo, det skal sønnens far også.. men det tæller ikke helt, for det er hans weekend..

Men jeg håber da at finde nogle gode ting dernede.. nu kører vi jo også forholdsvis langt for det..

Nej så er det jo helt fair

Ja der er et stykke vej håber lidt at finde en ammepude, elsker deres design og hvis jeg så kunne spare lidt ved at finde den på lagersalg var det jo ikke helt skidt

Anmeld

16. april 2012

Mor til L&S

An&Jo skriver:

Johannes, mig selv og mit hjem idag..

Det syntes jeg vi trængte lidt til.. og så er der jo nogle super gode tilbud lige i tiden..

Johannes er jo oppe i str 92 nu, så hans garderobe er ved at blive skiftet ud stille og roligt, så der snart kun er 92, han kan dog stadig passe noget af det han har i str 86, men ikke ret meget af det..
Så han har fået et par bukser, nogle bluser, og nogle bodyer, bluser og bodyer er basistrøjer, for det tror jeg at vi er ved at gå hen til nu, for synes han er ved at være for stor til en masse print efterhånden, dog kan jeg stadig godt lide nogle gode farver til ham, de er bare svære at finde her i foråret..

Til mig selv blev der købt et par highwaist bukser, og et lækkert tørklæde, derudover så har jeg lige købt et par lækre solbriller fra DIOR, dog er de købt brugt, da jeg ikke synes jeg kan tillade mig at bruge næsten 3000kr på solbriller når jeg gjorde det 1 år før jeg fik Johannes..

Til hjemmet blev der købt 2 krus og en karaffel fra norman copenhagen's mormor serie, de er nemlig lige nu på tilbud i Bahne og jeg har længe gået og sukket efter dem..

Årh ja, og så har jeg forkælet mig selv med slik i aften, som jeg vil sidde og guffe i mig..

Super fine ting

Fandt du også de stribede bukser til en god pris? De er så fine - elsker det mærke

Anmeld

16. april 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Nej så er det jo helt fair

Ja der er et stykke vej håber lidt at finde en ammepude, elsker deres design og hvis jeg så kunne spare lidt ved at finde den på lagersalg var det jo ikke helt skidt

jeg elsker os deres ting..

Havde jeg været alene afsted med min kæreste, så var vi nok kørt ind omkring min mormor som bor i Esbjerg, men nu skal vi køre med min veninde og hendes kæreste, så det duer jo nok ikke..

Anmeld

16. april 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Lyder bare super hyggeligt

Anmeld

16. april 2012

An&Jo

Mor til Liva skriver:

Super fine ting

Fandt du også de stribede bukser til en god pris? De er så fine - elsker det mærke

nej desværre er de fra den nye kollektion, så ingen rabat der.. men jeg elsker det mærke, og det sidder bare så godt på min dreng, så jeg betaler gerne for det..

Anmeld

16. april 2012

Mor til L&S

An&Jo skriver:

nej desværre er de fra den nye kollektion, så ingen rabat der.. men jeg elsker det mærke, og det sidder bare så godt på min dreng, så jeg betaler gerne for det..

Ja jeg har også bukser til min datter fra det mærke - så fint

Anmeld

16. april 2012

An&Jo

Mor til Liva skriver:

Ja jeg har også bukser til min datter fra det mærke - så fint

jeps.. har faktisk ikke rigtig kigget på deres pigetøj, det er jo ikke rigtig relevant for mig, men kunne da forestille mig at det er ligeså fint som det til drengene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.