Jeg har forkælet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Lige præcis, synd shopping til tider er sådan en dyr motion

hihi, ja det kan den være ihvertfald..

Var faktisk afsted i torsdags også, og der endte jeg jo faktisk også med at komme hjem med noget.. der var det dyreste dog de 3 Kähler vaser som nu står og pryder min stue..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Alexander&Lærke

Sikke mange lækre ting du har fået fat i.... Jeg har også være på shopping i dag med min datter, og vi fik da også lidt med hjem dog var det storebror som ikke var med, som fik mest, men det var også ham som manglede mest, bukser så 3 par til ham, en polo og en fleeds bluse. Lillepigen fik den fineste sommerkjole med mariehøns på. Jeg fik et par nye jeans, lækkert for kan aldrig finde bukser og dem jeg har, er så grimme/ forvasket.

Og så selvfølgelig den dåbsgave vi enligt tog derind for.... Så nu er vi klar til søndag

Forresten så var vi i name it og der havde de fået en del nye bluser med nogle fine prints på i gode farve. 

Anmeld

16. april 2012

Koen.

An&Jo skriver:

hihi, ja det kan den være ihvertfald..

Var faktisk afsted i torsdags også, og der endte jeg jo faktisk også med at komme hjem med noget.. der var det dyreste dog de 3 Kähler vaser som nu står og pryder min stue..

Ih snyd !!! Jeg vil os shoppe, men jeg må spare sammen til noget såååå spændende som en rodbehandling af en tand

Anmeld

16. april 2012

An&Jo

Mette&Alexander skriver:

Sikke mange lækre ting du har fået fat i.... Jeg har også være på shopping i dag med min datter, og vi fik da også lidt med hjem dog var det storebror som ikke var med, som fik mest, men det var også ham som manglede mest, bukser så 3 par til ham, en polo og en fleeds bluse. Lillepigen fik den fineste sommerkjole med mariehøns på. Jeg fik et par nye jeans, lækkert for kan aldrig finde bukser og dem jeg har, er så grimme/ forvasket.

Og så selvfølgelig den dåbsgave vi enligt tog derind for.... Så nu er vi klar til søndag

Forresten så var vi i name it og der havde de fået en del nye bluser med nogle fine prints på i gode farve. 

det er altid lækkert med en god shoppetur..

Tak for at du fortæller det, men desværre duer Name it bare ikke så godt herhjemme.. han kan engang imellem passe deres bukser, men de sidder generelt ikke ret godt på ham.. :/

jeg skal vidst os sætte det shopping lidt på hold nu.. Skal jo til lagersalg i Esbjerg på lørdag forhåbentlig..

Anmeld

16. april 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Ih snyd !!! Jeg vil os shoppe, men jeg må spare sammen til noget såååå spændende som en rodbehandling af en tand

arh øv, det er ikke det fedeste at skulle spare sammen til.. :/

Anmeld

16. april 2012

Koen.

An&Jo skriver:

arh øv, det er ikke det fedeste at skulle spare sammen til.. :/

Niks, men en nødvendighed fik mega tandpine i påsken så måtte til vagttandlæge = 1125 kr for en nødløsning indtil jeg har sparet de ca 3000 op en rodbehandling koster

Anmeld

16. april 2012

An&Jo

tanja. skriver:

Niks, men en nødvendighed fik mega tandpine i påsken så måtte til vagttandlæge = 1125 kr for en nødløsning indtil jeg har sparet de ca 3000 op en rodbehandling koster

puu det er mange penge..

godt det ikke er mig..

Anmeld

16. april 2012

Alexander&Lærke

An&Jo skriver:

det er altid lækkert med en god shoppetur..

Tak for at du fortæller det, men desværre duer Name it bare ikke så godt herhjemme.. han kan engang imellem passe deres bukser, men de sidder generelt ikke ret godt på ham.. :/

jeg skal vidst os sætte det shopping lidt på hold nu.. Skal jo til lagersalg i Esbjerg på lørdag forhåbentlig..

nå øv, har er det lige omvendt at bukserne er godt fordi de kan strammes meget ind til min spinkle dreng... Så sdåan er de jo heldigvis så forskellige og godt der er så stort udvalgt allesteder....

Ja lagersalg skal der være råd til.... Var det ikke sebra der holder lagersag på lørdag?

Anmeld

16. april 2012

Koen.

An&Jo skriver:

RRiRigRigyRigyi

puu det er mange penge..

godt det ikke er mig..

Rigtig mange kedelige penge (straffen for ikke at ha været til.tandlæge i 6 år), men får faktisk lov at shoppe lidt i næste weekend så jeg glemmer det

Skal jo selvfølgelig til sebras lagersalg (med mandens kontanter shysss) bor i byen så det er jo oplagt

Anmeld

16. april 2012

An&Jo

Mette&Alexander skriver:

nå øv, har er det lige omvendt at bukserne er godt fordi de kan strammes meget ind til min spinkle dreng... Så sdåan er de jo heldigvis så forskellige og godt der er så stort udvalgt allesteder....

Ja lagersalg skal der være råd til.... Var det ikke sebra der holder lagersag på lørdag?

jo det er nemlig Sebra, og kommer jeg afsted, så håber jeg at de har nogle af deres lækre tæpper med i lagersalget..

ja det er godt der er så mange forskellige at vælge imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.