Johannes, mig selv og mit hjem idag..
Det syntes jeg vi trængte lidt til..

og så er der jo nogle super gode tilbud lige i tiden..

Johannes er jo oppe i str 92 nu, så hans garderobe er ved at blive skiftet ud stille og roligt, så der snart kun er 92, han kan dog stadig passe noget af det han har i str 86, men ikke ret meget af det..

Så han har fået et par bukser, nogle bluser, og nogle bodyer, bluser og bodyer er basistrøjer, for det tror jeg at vi er ved at gå hen til nu, for synes han er ved at være for stor til en masse print efterhånden, dog kan jeg stadig godt lide nogle gode farver til ham, de er bare svære at finde her i foråret..
Til mig selv blev der købt et par highwaist bukser, og et lækkert tørklæde, derudover så har jeg lige købt et par lækre solbriller fra DIOR, dog er de købt brugt, da jeg ikke synes jeg kan tillade mig at bruge næsten 3000kr på solbriller når jeg gjorde det 1 år før jeg fik Johannes..
Til hjemmet blev der købt 2 krus og en karaffel fra norman copenhagen's mormor serie, de er nemlig lige nu på tilbud i Bahne og jeg har længe gået og sukket efter dem..

Årh ja, og så har jeg forkælet mig selv med slik i aften, som jeg vil sidde og guffe i mig..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld