Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EKBJ skriver: Jeg må indrømme jeg er ved at være træt af at være gravid. Sover af H... til om natten, render på toilet flere gange om natten.. og går rundt med "smadret" ribben:-D
Jeg må indrømme jeg er ved at være træt af at være gravid. Sover af H... til om natten, render på toilet flere gange om natten.. og går rundt med "smadret" ribben:-D
Åååh hvor jeg bare kender det! Det er snart ovre, og du sover som en drøm efter fødslen - altså lige bortset fra at man så skal op og give baby mad i stedet :p
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ciepige skriver: Åååh hvor jeg bare kender det! Det er snart ovre, og du sover som en drøm efter fødslen - altså lige bortset fra at man så skal op og give baby mad i stedet :p
Jeg glæder mig i hvert fald til han er ude.. men det er først her de sidste 4 uger jeg synes graviditeten er blevet noget af en belastning..
EKBJ skriver: Jeg glæder mig i hvert fald til han er ude.. men det er først her de sidste 4 uger jeg synes graviditeten er blevet noget af en belastning..
Jeg er godt nok også glad for, at jeg havde det fint indtil uge 38! Ellers var jeg da faldet død om på et tidspunkt :p
ciepige skriver: Jeg er godt nok også glad for, at jeg havde det fint indtil uge 38! Ellers var jeg da faldet død om på et tidspunkt :p
Sådan tænker jeg også!..
EKBJ skriver: Det må have været en HÅRD graviditet! :-(
Det må have været en HÅRD graviditet! :-(
MEGET .. kunne virkelig heller ikke mere til sidst !
MissTas skriver: MEGET .. kunne virkelig heller ikke mere til sidst !
Kan jeg virkelig godt forstå!!!
kan lige prøve at smide 2 forskellige billeder så du kan se hvordan min er sunket:-)
her 34 +0
Og her 38+0
Den faldt nok omkring uge 36+0 og nej, har ikke lige født endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128