Fra maven er sunket til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

Nolle

Nu har jeg ikke læst det hele.

Men i min familie har vi alle sammen født inde få en uge fra når hele vores hånd kunne ligger helt fladt imellen brysterne og mavn start . 
^hvis det gav nogen mening  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

EKBJ

Nolle skriver:

Nu har jeg ikke læst det hele.

Men i min familie har vi alle sammen født inde få en uge fra når hele vores hånd kunne ligger helt fladt imellen brysterne og mavn start . 
^hvis det gav nogen mening  

Det gav god mening!:-)

Anmeld

16. april 2012

Nolle

EKBJ skriver:

Det gav god mening!:-)

Det var godt - min søn kom 3 dage efter jeg kunne det  

Anmeld

17. april 2012

MissTas

EKBJ skriver:

Hold da op 

ja, det var ikke lige ønske graviditeten, eller sådan man havde forestillet sig det var at være gravid.. men jeg har fået verdens dejligste pige ud af det .. så selvom det var hårdt, så var det det hele værd.. er bare glad for de valgte at sætte mig i gang..

Anmeld

17. april 2012

Frøken J.

Min sank kun en lille smule, men det var ikke meget. Det var vist 2 uger før.. Men hun kom aldrig helt ned. fødte 41+1, og selvom jeg var 10 cm udvidet efter blot 3-4 timer, tog det lige 2½ time mere, fordi hun stod langt oppe i bækkenet og lige skulle ned..

Anmeld

17. april 2012

EKBJ

MissTas skriver:

ja, det var ikke lige ønske graviditeten, eller sådan man havde forestillet sig det var at være gravid.. men jeg har fået verdens dejligste pige ud af det .. så selvom det var hårdt, så var det det hele værd.. er bare glad for de valgte at sætte mig i gang..

Det må have været en HÅRD graviditet! :-(  

Anmeld

17. april 2012

FogL

EKBJ skriver:

Hvor lang tid gik der fra jeres mave var sunket til i gik i fødsel?

Aner det ikke.. 5 uger tror jeg, men fødte 13 dage over tid.. Så ved ikke om det tæller

Anmeld

17. april 2012

EKBJ

ciepige skriver:

Aner det ikke.. 5 uger tror jeg, men fødte 13 dage over tid.. Så ved ikke om det tæller

Jeg har efterhånden fået afklaret at man ikke kan regne nogle bestemt antal uger fra maven er sunket - fødsel !! :-) 

Anmeld

17. april 2012

FogL

EKBJ skriver:

Jeg har efterhånden fået afklaret at man ikke kan regne nogle bestemt antal uger fra maven er sunket - fødsel !! :-) 

Nej det tror jeg du har ret i..  
Men man kan sige, at når maven synker er det jo fordi barnet kommer længere ned i bækkenet, og så må man ige at det er ved at være tid.. Men det er forskelligt, desværre..

Håber alt ellers er vel med dig og maven  

Anmeld

17. april 2012

EKBJ

ciepige skriver:

Nej det tror jeg du har ret i..  
Men man kan sige, at når maven synker er det jo fordi barnet kommer længere ned i bækkenet, og så må man ige at det er ved at være tid.. Men det er forskelligt, desværre..

Håber alt ellers er vel med dig og maven  

Jeg må indrømme jeg er ved at være træt af at være gravid. Sover af H... til om natten, render på toilet flere gange om natten.. og går rundt med "smadret" ribben:-D 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.