Fra maven er sunket til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

MariaJ

Min mave sank aldrig, men hun er næsten to år nu, så hun kom da ud .

Jeg tror det er forskelligt, men jeg gik ti dage over tid og havde en lang fødsel, så hun var nok ikke så klar. Jeg tænker selv at der måske var en sammenhæng mellem at maven ikke var sunket, at hun ikke stod fast og at fødslen blev så lang, men det er ikke sikkert det er rigtigt. Den gik i gang af sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Muffinmus

husker det ikke første gang,men anden gang var det vel 2-3 uger før hun kom ud kan jeg se på billederne.

Den her gang har den været sunket ca 14 dages tid nu...og stadig ingen baby, så vil skyde på ca det samme.

Anmeld

16. april 2012

Aabye

Der gik mindre end en uge fra min mave sank til jeg havde min søn i armene.. Så jeg tror altså at det er meget individuelt

Anmeld

16. april 2012

Happiness

Her gik der 6 uger fra maven sank... Gik også 13 dage over tid. Laaaang ventetid! Troed nemlig det var lige oppe over da maven sank, men der blev jeg klogere

Anmeld

16. april 2012

MissTas

EKBJ skriver:

Hvor lang tid gik der fra jeres mave var sunket til i gik i fødsel?

min mave sank rigtig tidligt omkring uge 34 mener jeg og så sank den for alvor i uge 37 og jeg blev sat i gang på min termin..

Anmeld

16. april 2012

EKBJ

MissTas skriver:

min mave sank rigtig tidligt omkring uge 34 mener jeg og så sank den for alvor i uge 37 og jeg blev sat i gang på min termin..

Hvorfor blev du sat igang på termin? 

Anmeld

16. april 2012

MissTas

EKBJ skriver:

Hvorfor blev du sat igang på termin? 

kompliceret graviditet med kvalme, opkast, bækkenløsning, for meget fostervand, blødninger og leverbetinget graviditetskløe med stigende galdesalte tal .. så det var derfor

Anmeld

16. april 2012

2babygirls

EKBJ skriver:

Pas, min sank aldrig, og fødte 40+5

Anmeld

16. april 2012

EKBJ

MissTas skriver:

kompliceret graviditet med kvalme, opkast, bækkenløsning, for meget fostervand, blødninger og leverbetinget graviditetskløe med stigende galdesalte tal .. så det var derfor

Hold da op 

Anmeld

16. april 2012

Clisolka

EKBJ skriver:

Jeg tror der gik et par uger - det passer meget godt med omkring 4 uger som andre skriver  Dog blev jeg selv sat i gang før termin 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.