ville lige have noget på det rene? kig meget gerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

morethanperfect

Da jeg var gravid med Oscar fik jeg et tjek , for at tjekke for kønssygdomme b.la ..

Men har ikke fået et i denne graviditet .. Spurgte ham også , og han sagde at det gjorde man ikke mere ..
Men man blir bare tjekket for om alt er som det skal vlære , og så om man har nogle kønssygdomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

Gaia

Anonym skriver:

hva tjekker de en for med sådan et tjek... ? 

er lidt glad for jeg skal til det for det klør noget for neden og det er godt nok træls..

At du er gravid dvs. At din livmoderhals ser ud som hos en gravid..dvs. Mere blålig. Men da di jo eri uge 37 er der vist ingen tvivl. Så ville nok bare aflyse tiden og tage det heeeelt roligt. Ingen grund til at der rodes unødvendigt rundt deroppe. 

Anmeld

16. april 2012

Gaia

Håber min læge finder ud af hva det er .. for det kan da ikke være rigtigt at det klør sådan konstant. på et tidpunkt havde jeg kløet så meget så det var begyndt og svig

Det er vist svamp. Meget normalt i graviditeten fordi surhedsgraden i skeden ændre pga. Hormonerne. Det skal selvf. Kigges på, men der behøver lægen nødvendigvis ikke lave en gu. 

Anmeld

16. april 2012

Gaia

Masig skriver:

Jeg har heller ikke fået den lavet da jeg blev gravid... Hvis du er irriteret og det klør forneden skal det i hvert fald tjekkes, jeg mener bare han poder dig og tjekker for svamp på den måde, ellers kan han muligvis se det uden den store undersøgelse...

I starten af graviditeten tror jeg de tjekker for at se om livmoderen ser ud som den skal ved en graviditet, så egentlig synes jeg det virker lidt lgiegyldigt at du får den lavet nu, der er jo ingen tvivl om at du er gravid, men det der evt svamp skal i hvert fald lige tjekkes...

Anmeld

16. april 2012

Anonym trådstarter

Har en tid hos lægen imorgen hvor de ville lave et gynækologisk tjek på mig og sundhedstjek... han ville gerne have lavet det på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.