ville lige have noget på det rene? kig meget gerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Anonym trådstarter

Ringede til lægen netop fordi det klør og det irritere mig meget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Anonym trådstarter

Håber min læge finder ud af hva det er .. for det kan da ikke være rigtigt at det klør sådan konstant. på et tidpunkt havde jeg kløet så meget så det var begyndt og svig

Anmeld

15. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Håber min læge finder ud af hva det er .. for det kan da ikke være rigtigt at det klør sådan konstant. på et tidpunkt havde jeg kløet så meget så det var begyndt og svig

Det kunne godt tyde på at det er svamp  Det kan nemt behandles. 

Anmeld

15. april 2012

Muffinmus

har ALDRIG fået gyn undersøgelse i forbindelse med en graviditet...for det første fordi lægerne VED at det i starter er skidt at rode dernede nu, så de fleste læger har skrottet  det, og i slutningen fordi man bare ikke gør sådan noget med mindre man har risiko for for tidlig fødsel eller andre gener dernede.

Og små ting som svamp kan ses på 1 sekund, kræver ikke rigtigt nogen gyn undersøgelse som sådan, man får bare noget mod det:-)

Anmeld

15. april 2012

Mettefpigen

Jeg har aldrig været til gyn undersøgelse mens jeg var gravid....

Anmeld

15. april 2012

Silas&Mille

Jeg har fået en Gyn-undersøgelse to gange.

Første gang da jeg skulle have p-piller som 14-årig og anden gang for 5 år siden, pga en hæmoride

Har ikke fået nogen ved hverken min første eller anden graviditet.

Anmeld

15. april 2012

Anonym trådstarter

okay. godt være det er svamp, men så er det godt det kan behandles.. glæder mig til den dag det ikke klør mere så det er rigtig ubehageligt. går i bad jæventligt fordi det klør så meget.

Anmeld

16. april 2012

Chevro

Jeg har aldrig fået foretaget det er i uge 33, og spurgte dernede om man skulle en af de første gange - men lægen fortalte at hvis ikke de fandt noget mistænkeligt i blod eller urin, man ikke havde gener dernede, og det at man kunne blive gravid er i sig selv et tegn på at der ikke har været farlige ubehandlede kønssygdomme, så gør de det ikke.

Men den går snart ikke længere skal til celleskrab efter jeg har født - og så har man nok vist underlivet rigeligt frem, til at være ligeglad (-:

Anmeld

16. april 2012

Chevro

Svampen kan behandles med canesten, som du køber på apoteket - recepfrit
Og det virker (-; ! Man kommer jo til at klø den ihjel dernede :/ = av!!

Anmeld

16. april 2012

Chevro

Og lægen kan hurtigt sige dig om det er svamp - selv gennem telefonen! For når man bare beskriver generne, som oftest er kløe, svien, svulmer måske op osv, er rød. Så er der ikke den store chance for det er alt muligt andet :-)
Hvis det nu er svamp, så gå rundt med numsen bar! Den skal helst tørre lidt ud - og have meget luft! Fordi svamp øges ved fugt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.