ville lige have noget på det rene? kig meget gerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Anonym trådstarter

Jeg er i dag 37+0 .. og har aldrig været til gynækolog-tjek. er det ikke unormalt for ringede til lægen her i denne uge om det ikke var rimelig unormalt da jeg hører alle andre end mig kommer til sådan et tjek i starten af graviditeten og min læge synes det var underligt..

så nu har jeg fået en tid på tirdag til sådan et tjek og sundheds-tjek. 

hva tjækker de en for?? 

når de laver sådan et gynækologisk tjek?? 

har aldrig været til sådan en før og nu er jeg ret så nervøs over det fordi er irriteret der nede det klør, er bange for jeg har fået svamp eller noget.. men er det ikke normalt??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Zeus

Anonym skriver:

Jeg er i dag 37+0 .. og har aldrig været til gynækolog-tjek. er det ikke unormalt for ringede til lægen her i denne uge om det ikke var rimelig unormalt da jeg hører alle andre end mig kommer til sådan et tjek i starten af graviditeten og min læge synes det var underligt..

hva tjækker de en for?? 

har aldrig været til sådan en før og nu er jeg ret så nervøs over det fordi er irriteret der nede det klør, er bange for jeg har fået svamp eller noget.. men er det ikke normalt??? 

Med Cajsa fik jeg heller ikke lavet det der tjek, det gjorde jeg ellers med Isabella.. Jeg mener at have læst, at de ikke gør det mere?

Anmeld

15. april 2012

Valle81

Jeg har ved ingen af mind tre fået lavet en gu det er meget almindeligt du man ikke får det tilbudt.

Så kan ikke svare dig på dine spørgsmål

Anmeld

15. april 2012

D-Micka

Det er ikke alle steder de gør det :-) jeg fik lavet med min første.. Men ikke ved nummer 2 :-)

Anmeld

15. april 2012

Anonym trådstarter

hva tjekker de en for med sådan et tjek... ? 

er lidt glad for jeg skal til det for det klør noget for neden og det er godt nok træls..

Anmeld

15. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

hva tjækker de en for?? 

Det er ikke alle læger der vil lave en gynækologisk undersøgelse i starten af graviditeten - min læge ville f.eks. ikke lave den  Jeg havde altid fået at vide, at man får en masse gynækologiske undersøgelser, når man bliver gravid, men den eneste gang jeg fik en under min graviditet, var til fødslen (hvor det var mange flere end en gang) 

Det er meget normalt at få svamp under en graviditet - jeg havde det et par gange 

Jeg tror ikke der er nogle kvinder som syntes det er sjovt, at få en gynækologisk undersøgelse, men det er noget der skal overståes  Lægen tjekker at alt ser okay ud 

Anmeld

15. april 2012

Timse

Anonym skriver:

hva tjækker de en for?? 

Jeg har fået det gjort, han tjekkede blot om alt var som det skulle være, (kan de åbenbart se )

Hvis du har svamp, kan de også se det eller evt tage en prøve, for det skal du behandles for.

Og ellers så bare husk at slappe af, tror ikke at der er nogen som synes at det er sjovt, men slapper du af at det nemmere og hurtigere både for dig og for lægen

Anmeld

15. april 2012

Anonym trådstarter

undersøge det.. kan de ikke se om det er svamp jeg har når de kigger.. man for da det afhvide med det samme eller er det mig der er helt ude i hægnet

Anmeld

15. april 2012

Masig

Jeg har heller ikke fået den lavet da jeg blev gravid... Hvis du er irriteret og det klør forneden skal det i hvert fald tjekkes, jeg mener bare han poder dig og tjekker for svamp på den måde, ellers kan han muligvis se det uden den store undersøgelse...

I starten af graviditeten tror jeg de tjekker for at se om livmoderen ser ud som den skal ved en graviditet, så egentlig synes jeg det virker lidt lgiegyldigt at du får den lavet nu, der er jo ingen tvivl om at du er gravid, men det der evt svamp skal i hvert fald lige tjekkes...

Anmeld

15. april 2012

Clisolka

Anonym skriver:

undersøge det.. kan de ikke se om det er svamp jeg har når de kigger.. man for da det afhvide med det samme eller er det mig der er helt ude i hægnet

Nogle læger tager en prøve for at være på den sikre side - og at du får den rigtige behandling 

Jeg var for mange år siden til en gynækolog som med det samme kunne se, at jeg havde svamp. Han undersøgte mig ikke yderligere, men gav mig en recept til noget behandling 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.