Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tusinde tak...
Nej hååååber at der snart sker noget... Det understel er ved at tage livet af mig.. Av av..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camilla1987 skriver: Tusinde tak... Nej hååååber at der snart sker noget... Det understel er ved at tage livet af mig.. Av av..
Ja det er også begyndt at kunne mærkes at hun tynger godt.av
Forresten - din mave er også virkelig smuk.. Ja nemlig.. Her har han sat sig fast for nogle uger siden, og blev i sidste uge spået til at veje 3400g...
Camilla1987 skriver: Forresten - din mave er også virkelig smuk.. Ja nemlig.. Her har han sat sig fast for nogle uger siden, og blev i sidste uge spået til at veje 3400g...
en dejlig stor basseFilucca blev i sidste uge vurderet til 3100g
Også lige et mave-billede fra mig.
Det er fra Grene i Skagen, hvor vi var på tur i weekenden.
Monis skriver: Også lige et mave-billede fra mig. Det er fra Grene i Skagen, hvor vi var på tur i weekenden.
smuuuk mave, og super lækker baggrund hehe
Kruse90 skriver: en dejlig stor basseFilucca blev i sidste uge vurderet til 3100g
Ja, JM mente også at hvis jeg gik tiden ud denne gang, ville det blive et barn på over 4kg..
Camilla1987 skriver: Ja, JM mente også at hvis jeg gik tiden ud denne gang, ville det blive et barn på over 4kg..
hehe jaTror mange af vores kære Maj børn er lidt over gennemsnittet
Kruse90 skriver: hehe jaTror mange af vores kære Maj børn er lidt over gennemsnittet
Ja Min første søn vejede 3530g og var 50cm da han blev født 36+2.. Så tør ikke gætte på hvor stor denne er...
Camilla1987 skriver: Ja Min første søn vejede 3530g og var 50cm da han blev født 36+2.. Så tør ikke gætte på hvor stor denne er...
nej hehe Det bliver spændende at se
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128