Ny mavebillede tråd:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.506 visninger
51 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Kruse90

Hej skønne piger

Jeg syntes vi trænger til en ny mavebillede tråd Håber i er klar på sådan en

Her er jeg med lille Filucca i maven fra i dag 37+2 Vi har det super fint, jeg har dog i dag ondt i maven og hovedet. Men tror det er pga. at jeg er ved at være træt af skole og alle de afleveringer vi har for lige til om en uge, de kunne godt lige have planlagt det lidt bedre. Det hele falder lige oven i hinanden.

Men ellers er jeg bare ved at glæde mig super meget til at møde min lille datter og til at blive en lille familie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

sofiell89

Sikke fin du er. Sad selv og tænkte på samme tråd, men du fik den startet inden jeg fik overført billeder fra telefonen til computeren.. :-) Her er et billede af mig fra igår..

Anmeld

15. april 2012

Kruse90

sofiell89 skriver:

Sikke fin du er. Sad selv og tænkte på samme tråd, men du fik den startet inden jeg fik overført billeder fra telefonen til computeren.. :-) Her er et billede af mig fra igår..

heh ja så var jeg lige hurtigst

Og tusind tak

Du er også super fin

Anmeld

15. april 2012

sofiell89

Kruse90 skriver:

heh ja så var jeg lige hurtigst

Og tusind tak

Du er også super fin

Tak Er lidt stolt over at jeg "kun" er på +10 kg, for jeg har chokoladeflip i øjeblikket og kværner den ene pakke efter den anden, men 7-9-13 har jeg ikke taget yderligere på endnu

Anmeld

15. april 2012

Kruse90

sofiell89 skriver:

Tak Er lidt stolt over at jeg "kun" er på +10 kg, for jeg har chokoladeflip i øjeblikket og kværner den ene pakke efter den anden, men 7-9-13 har jeg ikke taget yderligere på endnu

hihi jeg er også med på de +10 kg Det har jeg stået fast på de sidste 3 ugers tid Så er jeg også skide stolt hehe

Anmeld

15. april 2012

grøn · ært

Hvor er I fine begge to! :-D Og slanke ;-D Jeg har taget 20 kg på.... 
Billederne er fra i tirsdags.

Anmeld

15. april 2012

Kruse90

grøn · ært skriver:

Hvor er du også fin
Man kan da bestemt ikke se at du har taget 20 kg på

Anmeld

15. april 2012

EKBJ

grøn · ært skriver:

Du må jo have været enorm tynd så!!  Og hold da op hvor er du flot gravid.. rigtig flot rund mave.. det bære du altså bare godt!! 

20kg, det er da slet ikke til at se!! 

Anmeld

15. april 2012

grøn · ært

Kruse90 skriver:

Hvor er du også fin
Man kan da bestemt ikke se at du har taget 20 kg på

haha... :-P Det kan jeg nu godt selv se.. Men, det gjorde nu heller ikke noget, at jeg fik lidt større lår og arme - de ekstra hager kan jeg nu godt undvære, men måske de forsvinde efter fødslen? ;-P

Anmeld

15. april 2012

grøn · ært

EKBJ skriver:

Du må jo have været enorm tynd så!!  Og hold da op hvor er du flot gravid.. rigtig flot rund mave.. det bære du altså bare godt!! 

20kg, det er da slet ikke til at se!! 

iih, tusinde tak!!!
Tjo, det var jeg måske... Det har i hvert fald ikke gjort noget, at jeg blev lidt "all-round størrer"! :-P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.