Ny mavebillede tråd:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

EKBJ

grøn · ært skriver:

iih, tusinde tak!!!
Tjo, det var jeg måske... Det har i hvert fald ikke gjort noget, at jeg blev lidt "all-round størrer"! :-P

Jeg er selv en af dem der har taget mange kg på :-) - er oppe på 16kg nu her.. med 3 uger tilbage til termin.. så må vi se hvor meget jeg kommer op på inden lillemanden kommer.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

grøn · ært

EKBJ skriver:

Jeg er selv en af dem der har taget mange kg på :-) - er oppe på 16kg nu her.. med 3 uger tilbage til termin.. så må vi se hvor meget jeg kommer op på inden lillemanden kommer.. 

Jaa, der kan jo sagtens nå at komme flere kilo på tre uger.. :-) Da jeg var i uge 32 og til sidste lægebesøg, sagde lægen ("gud" fri mig vel!!) at nu måtte jeg altså ikke tage flere kilo på...!!  Der havde jeg taget 16 kg på og ehm, havde 8 uger tilbage. Jeg svarede hende, at det kunne jeg da ikke rigtig gøre for, hvis jeg gjorde, hvortil hun så svarede: "Du skal virkelig helst ikke tage flere kilo på nu!"... Haha, flot lille læge-kvinde. Og nu har jeg taget 4 kg på siden, så det er vist meget godt, at jeg ikke skal til lægen igen før jeg har født. Tosset! 

Anmeld

15. april 2012

EKBJ

grøn · ært skriver:

Jaa, der kan jo sagtens nå at komme flere kilo på tre uger.. :-) Da jeg var i uge 32 og til sidste lægebesøg, sagde lægen ("gud" fri mig vel!!) at nu måtte jeg altså ikke tage flere kilo på...!!  Der havde jeg taget 16 kg på og ehm, havde 8 uger tilbage. Jeg svarede hende, at det kunne jeg da ikke rigtig gøre for, hvis jeg gjorde, hvortil hun så svarede: "Du skal virkelig helst ikke tage flere kilo på nu!"... Haha, flot lille læge-kvinde. Og nu har jeg taget 4 kg på siden, så det er vist meget godt, at jeg ikke skal til lægen igen før jeg har født. Tosset! 

Sjovt det kan betyde så meget med vægten! :-) 

Jeg skal gerne tage 20-25kg på.. havde et BMI under 18, da jeg blev gravid..  

Anmeld

16. april 2012

grøn · ært

EKBJ skriver:

Sjovt det kan betyde så meget med vægten! :-) 

Jeg skal gerne tage 20-25kg på.. havde et BMI under 18, da jeg blev gravid..  

Hvad..? Jeg har da læst overalt og fået at vide, at undervægtige helst ikke skal tage mere end 15 kg på, normalvægtige skal tage mellem 12 og 15 kg. på og overvægtige skal helst ligge på 10 kg (tror jeg det var).

Min BMI svingede mellem 18.3 og 18.5 før min graviditet... Hvilket er i den højeste ende af undervægtig.

Anmeld

16. april 2012

Camillee

Flotte maver

... Vil da også lige være med,
her med et billedet taget i dag 38+1 - 13 dage til termin  
sad lige og sammenlignede mine billeder med den fra den fra uge 36 og min mave har ændret facon og er sunket - mon Mynthe snart vil ud???
vi venter ihverfald spændt herhjemme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. april 2012

Camillee

Kruse90 skriver:

Hej skønne piger

Jeg syntes vi trænger til en ny mavebillede tråd Håber i er klar på sådan en

Her er jeg med lille Filucca i maven fra i dag 37+2 Vi har det super fint, jeg har dog i dag ondt i maven og hovedet. Men tror det er pga. at jeg er ved at være træt af skole og alle de afleveringer vi har for lige til om en uge, de kunne godt lige have planlagt det lidt bedre. Det hele falder lige oven i hinanden.

Men ellers er jeg bare ved at glæde mig super meget til at møde min lille datter og til at blive en lille familie

Hvor er du fin, maven sidder SÅ flot på dig!
Du går vel også snart på barsel ?? men nej det er som regl aldrig ret godt planlagt, det var det ihvertfald ikke på " min skole "

Anmeld

16. april 2012

Kruse90

Camillee skriver:

Hvor er du fin, maven sidder SÅ flot på dig!
Du går vel også snart på barsel ?? men nej det er som regl aldrig ret godt planlagt, det var det ihvertfald ikke på " min skole "

Tusind tak søde

Jeg går på ''barsel'' som egentligt bare er hjemme studie

Anmeld

16. april 2012

Kruse90

Camillee skriver:

Flotte maver

... Vil da også lige være med,
her med et billedet taget i dag 38+1 - 13 dage til termin  
sad lige og sammenlignede mine billeder med den fra den fra uge 36 og min mave har ændret facon og er sunket - mon Mynthe snart vil ud???
vi venter ihverfald spændt herhjemme

Smuk smuk mave søøde

Anmeld

16. april 2012

Camillee

grøn · ært skriver:

20 kilo er bestemt ikke at se på billederne, Det klær dig!
hmm tosset er vidst det helt rigtigt ord  hvordan skulle du undgå at tage mere på ??? nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan i lever med forpokker det er jo ikke 20 kilo "blæver" ..

Anmeld

16. april 2012

Camillee

Kruse90 skriver:

Tusind tak søde

Jeg går på ''barsel'' som egentligt bare er hjemme studie

Så har du hjemmestudie under hele barselen søde ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.