Øhm hvad er nu det for en kontrol ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

ja lige præcis tænker næsten det er med scanning. er det typisk tidligt i graviditeten

.. uhhhh jeg håber sådan ikke at jeg bliver skuffet og får set spiren  igen igen ... problemet er så at... kæresten vil ikke vide kønnet..  og vil ikke kunne holde mund eller lade vær at købe baby tøj i korrekte farve hvis jeg kender kønnet.. så får det nok ikke afvide.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

.. uhhhh jeg håber sådan ikke at jeg bliver skuffet og får set spiren  igen igen ... problemet er så at... kæresten vil ikke vide kønnet..  og vil ikke kunne holde mund eller lade vær at købe baby tøj i korrekte farve hvis jeg kender kønnet.. så får det nok ikke afvide.. 

ok. jamen bare det at se spiren vinke er jo altid dejligt. jeg valgte at få kønnet at vide, da jeg gerne ville gøre værelse og gardarobe klar inden , og have andet end neutrale farver. så kun af praktiske årságer. men syns også det en god ide at være enige om det

Anmeld

17. april 2012

Kay

Camillos skriver:

ja der er d 3/5 .. .. . og skal til Md scanning sidst i maj..  .. kunne være rart at få et lille indblik til spiren midt imellem så bliver ventetiden ikke så lang.. 

ja lige netop...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.