Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
l.kjoeller skriver: ja lige præcis tænker næsten det er med scanning. er det typisk tidligt i graviditeten
ja lige præcis tænker næsten det er med scanning. er det typisk tidligt i graviditeten
.. uhhhh jeg håber sådan ikke at jeg bliver skuffet og får set spiren igen igen ... problemet er så at... kæresten vil ikke vide kønnet.. og vil ikke kunne holde mund eller lade vær at købe baby tøj i korrekte farve hvis jeg kender kønnet.. så får det nok ikke afvide..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: .. uhhhh jeg håber sådan ikke at jeg bliver skuffet og får set spiren igen igen ... problemet er så at... kæresten vil ikke vide kønnet.. og vil ikke kunne holde mund eller lade vær at købe baby tøj i korrekte farve hvis jeg kender kønnet.. så får det nok ikke afvide..
Camillos skriver: ja der er d 3/5 .. .. . og skal til Md scanning sidst i maj.. .. kunne være rart at få et lille indblik til spiren midt imellem så bliver ventetiden ikke så lang..
ja der er d 3/5 .. .. . og skal til Md scanning sidst i maj.. .. kunne være rart at få et lille indblik til spiren midt imellem så bliver ventetiden ikke så lang..
ja lige netop...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128