Øhm hvad er nu det for en kontrol ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2012

LR85

Det bedste svar du får, er nok ved a ringe dertil. 

Vi ved jo ikke om der er noget med dig/din fortid/barnet der gør a du skal tjekkes op på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2012

BabyMama2

Camillos skriver:

okay... men jeg er 22 så tror ikke det er derfor

Min veninde er 21 og skal også til samme kontrol som mig, men nu hvor jeg kan læse at du har tabt et par gange kan det godt være at det er fordi de vil holde mere øje  

Anmeld

17. april 2012

Camillos

Så fik jeg ringet til Afdelingen på sygehuset... Det er simpelthen fordi jeg har aborteret så mange gange før at jeg skal til ekstra kontrol... Det må man sige er dejligt... 

Anmeld

17. april 2012

Kay

Camillos skriver:

Så fik jeg ringet til Afdelingen på sygehuset... Det er simpelthen fordi jeg har aborteret så mange gange før at jeg skal til ekstra kontrol... Det må man sige er dejligt... 

det var da dejligt at de passer ekstra på dig

Anmeld

17. april 2012

Camillos

Kay skriver:

det var da dejligt at de passer ekstra på dig

Ja...spurgte om det var til ekstra scanning.. det turde hun ikke svare på.. men det ville hun da formode.. 

Anmeld

17. april 2012

Kay

Camillos skriver:

Ja...spurgte om det var til ekstra scanning.. det turde hun ikke svare på.. men det ville hun da formode.. 

uhhh spændende

Anmeld

17. april 2012

Camillos

Kay skriver:

uhhh spændende

ja der er d 3/5 .. .. . og skal til Md scanning sidst i maj..  .. kunne være rart at få et lille indblik til spiren midt imellem så bliver ventetiden ikke så lang.. 

Anmeld

17. april 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

ja der er d 3/5 .. .. . og skal til Md scanning sidst i maj..  .. kunne være rart at få et lille indblik til spiren midt imellem så bliver ventetiden ikke så lang.. 

dejligt de tager sig godt af dig. kan være du endda kan få køn at vide hvis du vil

Anmeld

17. april 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

dejligt de tager sig godt af dig. kan være du endda kan få køn at vide hvis du vil

hvis det er en scanning så ja måske er 16+0 uger henne der

Anmeld

17. april 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

hvis det er en scanning så ja måske er 16+0 uger henne der

ja lige præcis tænker næsten det er med scanning. er det typisk tidligt i graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.