Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det bedste svar du får, er nok ved a ringe dertil.
Vi ved jo ikke om der er noget med dig/din fortid/barnet der gør a du skal tjekkes op på.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: okay... men jeg er 22 så tror ikke det er derfor
okay... men jeg er 22 så tror ikke det er derfor
Min veninde er 21 og skal også til samme kontrol som mig, men nu hvor jeg kan læse at du har tabt et par gange kan det godt være at det er fordi de vil holde mere øje
Så fik jeg ringet til Afdelingen på sygehuset... Det er simpelthen fordi jeg har aborteret så mange gange før at jeg skal til ekstra kontrol... Det må man sige er dejligt...
Camillos skriver: Så fik jeg ringet til Afdelingen på sygehuset... Det er simpelthen fordi jeg har aborteret så mange gange før at jeg skal til ekstra kontrol... Det må man sige er dejligt...
det var da dejligt at de passer ekstra på dig
Kay skriver: det var da dejligt at de passer ekstra på dig
Ja...spurgte om det var til ekstra scanning.. det turde hun ikke svare på.. men det ville hun da formode..
Camillos skriver: Ja...spurgte om det var til ekstra scanning.. det turde hun ikke svare på.. men det ville hun da formode..
uhhh spændende
Kay skriver: uhhh spændende
ja der er d 3/5 .. .. . og skal til Md scanning sidst i maj.. .. kunne være rart at få et lille indblik til spiren midt imellem så bliver ventetiden ikke så lang..
Camillos skriver: ja der er d 3/5 .. .. . og skal til Md scanning sidst i maj.. .. kunne være rart at få et lille indblik til spiren midt imellem så bliver ventetiden ikke så lang..
l.kjoeller skriver: dejligt de tager sig godt af dig. kan være du endda kan få køn at vide hvis du vil
dejligt de tager sig godt af dig. kan være du endda kan få køn at vide hvis du vil
hvis det er en scanning så ja måske er 16+0 uger henne der
Camillos skriver: hvis det er en scanning så ja måske er 16+0 uger henne der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128