Øhm hvad er nu det for en kontrol ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.394 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. april 2012

Camillos

Hej piger jeg har lige et spørgsmål. I onsdags var jeg til Nf og alt gik fint. Så har jeg fået bev om at jeg skal til jordmor den 2/5 det er også godt nok. Men d 3/5 har jeg så fået indkaldelse til Kontrol, står der bare, er der nogle der ved hvad det går ud på? Samme dag som jeg har fået indkaldelse til kontrol skal jeg til min egen læge og have lavet en Glucose belastnings test. 

Og min MD scanning ligger først sidst i maj .... Har bare aldrig hørt om ekstra kontrol ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

TrineMine86

Camillos skriver:

Hej piger jeg har lige et spørgsmål. I onsdags var jeg til Nf og alt gik fint. Så har jeg fået bev om at jeg skal til jordmor den 2/5 det er også godt nok. Men d 3/5 har jeg så fået indkaldelse til Kontrol, står der bare, er der nogle der ved hvad det går ud på? Samme dag som jeg har fået indkaldelse til kontrol skal jeg til min egen læge og have lavet en Glucose belastnings test. 

Og min MD scanning ligger først sidst i maj .... Har bare aldrig hørt om ekstra kontrol ?

nej har ikke hørt om en ekstra kontrol? er det en scanning eller hvor skal du være til denne kontrol?

kan det tænkes at du bliver tjekket lidt ekstra pga den forhistorie med ufrivillige aborter osv?

Anmeld

15. april 2012

Camillos

TrineMine86 skriver:

nej har ikke hørt om en ekstra kontrol? er det en scanning eller hvor skal du være til denne kontrol?

kan det tænkes at du bliver tjekket lidt ekstra pga den forhistorie med ufrivillige aborter osv?

jeg har nemlig heller ikke hørt om den ...  . Det er på sygehuset på afdelingen for gravide jeg skal til kontrol... Synes bare det er underligt.. der står ikke om jeg skal til scanning eller hvad det går ud på .. så jeg overvejer lidt at ringe derop og hører hvad for en kontrol det er jeg skal til ... 

Anmeld

15. april 2012

klmf

Ring derop! Måske sekretæren kan se hvad du er booket til. Og hvis det er en fejl så er det dejligt at fange det inden du møder forgæves op

Anmeld

15. april 2012

BabyMama2

Jeg går også til kontrol, og det er pga min alder (17) for de vil gerne holde lidt mere øje med baby Men det kan selvfølgelig også være noget andet..

Anmeld

15. april 2012

Kay

hmm... måske fordi du har mistet så mange gange så de vil holde ekstra øje med dig??

Anmeld

16. april 2012

Camillos

Kay skriver:

hmm... måske fordi du har mistet så mange gange så de vil holde ekstra øje med dig??

ja det er også mit eneste bud

Anmeld

16. april 2012

Camillos

VanessaSparre skriver:

Jeg går også til kontrol, og det er pga min alder (17) for de vil gerne holde lidt mere øje med baby Men det kan selvfølgelig også være noget andet..

okay... men jeg er 22 så tror ikke det er derfor

Anmeld

16. april 2012

l.kjoeller

Camillos skriver:

okay... men jeg er 22 så tror ikke det er derfor

ring til svangerambulatoriet og få det at vide så ikke du skal spekulere

Anmeld

16. april 2012

Camillos

l.kjoeller skriver:

ring til svangerambulatoriet og få det at vide så ikke du skal spekulere

det gør jeg imorgen da har jeg fri .. så kan jeg nå dem i telefontiden .. og tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.