DK skriver:
Ihh jeg har også tænkt på hvor du blev af. Og i mellemtiden mens du var væk har jeg set viaplay og mindsanten om ikke jeg har set dig der? Det var da dig ikke? Jeg vil bare i den forbindelse sige at jeg synes du var SÅ smuk og at jeres fest var pragtfuld! I virker (også på tv!) som nogle meget sympatiske mennesker!
Aske. Stakkels stakkels Aske og stakkels stakkels jer. Øv hvor det dog bare lyder helt vildt rædselsfuldt og træls. Manglende søvn driver jo selv den mest fornuftige ud over vanvidets rand, og jeg har DYB respekt for at det trods alt lyder til at I klarer jer, endda med lidt skind tilbage på næsen! Jeg håber at den seneste tendens med Aske varer ved, og at der er masser af nattesøvn til hele jeres lille familie i vente! 

Men dejlig ser han jo ud, og sejt at han har fulgt så godt med! Det er så cool når de begynder at gå omkring, og alt det du fortæller med trappegitre og opvaskemaskiner kan jeg nikke genkendende til. Heldigvis aftager deres begejstring for disse forbudte ting efter et par måneder
(Richard kan så tilgengæld nu kravle ud af tremmesengen
). Masser af sjov og spas tilgode til jer
Og især når Aske begynder at snakke lidt mere. Vi er jo lige et par mdr. foran jer, og jeg lover dig at det er det dejligste i verden at høre ens lille purk bede om vand (Richard drik) eller lignende. Eller komme hen og tage ens hånd

Det er SÅ fedt med de der bevidste små kærlighedsgestusser, som først for alvor begynder at komme nu her!
Og velkommen tilbage. Jeg har vist tidligere skrevet at du var velkommen til at blive et fuldgyldigt medlem her hos os. Det er ligeledes hos os tyndet lidt ud i rækkerne, men de fleste kigger ind af og til, og det er du bestemt også velkommen til at gøre!! Nu mere nu bedre, men no bad feelings for i en periode kun at være med på en kigger. Been there, done that!
Mht kærligheden. Uf uf uf... Det er en UMULIG opgave at pleje kærligheden når søvnfronten er i kaos. Jeg er imponeret over at I ikke havde slået hinanden ihjel. Det havde vi helt bestemt...
Men måske ingen opgave så stor at man ikke magter det? Jeg håber at der bliver plads til nyforelskelse for jer igen, i takt med bedre nattesøvn og lysere nættere

Kærlig hilsen
Ditte
Ihh, hvor er i bare søde at i har tænkt på mig... 
Jo, det er mig - den ikke helt rigtige brud i støvgrøn kjole, med det lidt for Robin Hood og Lady Marrion-agtige bryllup med alt for meget beplantning i den der gamle skrammelbunke af en stråtækt gård...
Jeg kan så supplere med at det var på Skovskolen at Tue og jeg mødte hinanden og at vores fælles passion er naturen - så hvorfor ikke blive gift i den på det mest romantiske sted i nærheden!!
Og tak for din ros - jeg bliver helt forlegen
Men JO - vi er nogle MEGET sympatiske og festlige mennesker 
Det har virkelig været en hård omgang for os alle 3 - specielt Aske... det er simpelthen forfærdeligt at føle sig magtesløs når ens børn har ondt - det ved du sikkert også alt om med to af slagsen
Vi har været på randen af vanvid og jeg kan også sagtens se tilbage og være forundret over at vi har klaret os igennem - men det gjorde vi heldigvis
Nu er nætterne blevet bedre... ikke uden opvågninger, men uden smerte og hjerteskærende gråd - det er fantastisk!!
Han er dejlig... min elskede lille Aske - det er jo vildt så højt man kan komme til at elske et lille væsen på så kort tid!! Tue har i den grad fået konkurrence 
Fedt at du kan nikke genkendende til de ting jeg nævner og jeg vil da bare se frem til alt det sjov og spas tilgode til os
Det bliver fantastisk med mere sprog - vi glæder os!!
Aske er dog allerede rigitg godt til kærlighedsgestusserne... Når jeg spørger om mor må få et kys, så vender han hovedet mod mit og uddeler ivrigt et vådt kys med åben mund - mums
,
Jeg er glad for at være tilbage - og tak for de åbne arme og forståelsen for mit fraværd! 
Line