Update fra en forsvundet mor... (langt)!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2012

Line Højdal

Rødhætte skriver:

Dejligt med et update af lille Aske! Har faktisk tænk meget over hvor du blev af.. Du var meget aktiv i den anden gruppe (før den døde). Du er selvfølgelig stadig meget velkommen i vores kvartal

Kan godt forstå hvis dit overskud ikke har været for stor - for hold da op en omgang! Her klager jeg over at jeg stadig skal give en flaske om natten ind imellem.. Og det synes jeg er hårdt, men det er da vand i forhold til det I har gået igennem.  for at I går lyser tider i møde!

Hehe, ja jeg var aktiv - for jeg synes det er smadder hyggeligt at have nogle at dele frustrationer, glæde, vrede, lykke osv. med  Og så er det altså bare skønt at følge alle de skønne unger der om ikke andet er nogenlunde jævnaldrende med Aske

Jeg satser på at overskuddet kommer nu og at jeg igen bliver aktiv på baby.dk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2012

Line Højdal

ulleby skriver:

Hej!

Sikke en omgang - kan bestemt godt forstå du har hft nok at se til

Sender dig et 

retur...
og ja, vi har haft nok at se til - og vi har endda kun én

Anmeld

16. april 2012

ulleby

Pipkukkeren skriver:

retur...
og ja, vi har haft nok at se til - og vi har endda kun én

Hvor er du sød - er ked af vores gruppe kom ordentligt op at kører. Men  for mit vedkommende havde jeg alt for lidt timer i døgnet og har det stadigvæk - til trods for de nu er i dp og jeg går hjemme...

Men er her og lytter gern!!!!!!

Anmeld

16. april 2012

Elvers

Velkommen tilbage 

Puha det lyder ikke rart med den omgang I har været igennem! Vi kan ikke være med på MØB-vognen(7-9-13), men den med ikke at have sovet i et år, den er vi også med på her  så jeg håber du har ret i at børn, der har været hårdt ramte i deres 1. leveår bliver bumstærke resten af livet!

Knus

Anmeld

16. april 2012

Line Højdal

Elvers skriver:

Velkommen tilbage 

Puha det lyder ikke rart med den omgang I har været igennem! Vi kan ikke være med på MØB-vognen(7-9-13), men den med ikke at have sovet i et år, den er vi også med på her  så jeg håber du har ret i at børn, der har været hårdt ramte i deres 1. leveår bliver bumstærke resten af livet!

Knus

Det er dét vi må satse på...

Puha - hvad har den manglende nattesøvn skyldtes hos jer? Jeg har ikke nået at opdatere mig på alt må jeg indrømme!

Anmeld

16. april 2012

Mettemus

Haha, jeg sad lige og tænkte "har hun ikke altid hørt til her?" - åbenbart ikke, så et velkommen tilbage må være på sin plads

Hoooold da op et mareridt med de ører! Hvor er det bare synd for jer allesammen! Ingen af jer må have haft det godt mens det stod på. Jeg krydser fingrer og håber på, at i har hørt det sidste i den forbindelse og fra nu af har et barn med jernhelbred.

Dejligt at han også er så godt med i sin udvikling - han er da vildt sej! Laurits er først begyndt at gå for en måned siden og har haft et lille tilbagefald med dårligere balance i forbindelse med en nyligt overstået gang MØB - hvor er det fedt at Aske ikke også skal døje med det!

Klem til jer

Anmeld

17. april 2012

Line Højdal

Mettemus skriver:

Haha, jeg sad lige og tænkte "har hun ikke altid hørt til her?" - åbenbart ikke, så et velkommen tilbage må være på sin plads

Hoooold da op et mareridt med de ører! Hvor er det bare synd for jer allesammen! Ingen af jer må have haft det godt mens det stod på. Jeg krydser fingrer og håber på, at i har hørt det sidste i den forbindelse og fra nu af har et barn med jernhelbred.

Dejligt at han også er så godt med i sin udvikling - han er da vildt sej! Laurits er først begyndt at gå for en måned siden og har haft et lille tilbagefald med dårligere balance i forbindelse med en nyligt overstået gang MØB - hvor er det fedt at Aske ikke også skal døje med det!

Klem til jer

Hej Mette!

Jeg må jo erkende at jeg har fulgt en del med herinde, da min egen terminsgruppe som sagt var ret død - så det er nok derfor du troede jeg hørte til... Men nu udligner de enkelte par måneder sig jo også hurtigt - så jeg vil da bare tillade mig nu at føle mig hjemme her i denne gruppe

Vi har alle lidt det er helt sikkert - på hver vores forskellige måde. Mangel på søvn kan man klare i perioder, men der er en grænse. For mit og Tues (min mand) vedkommende har vi jo kunne skiftes, men de de værste perioder har Aske jo dårligt fået sovet - den lille stakkel...

Det værste har helt sikkert været hans utrøstelige gråd og den magtesløshed man føler når man ved at ens lille dreng har så ondt så ondt og man intet kan stille op... og så de perioder hvor det var allerværst forsvandt hans appetit jo også helt og han tabte sig over 1 kg - der blev jeg sgu nervøs!! Heldigvis var min sundhedsplejerske rigtig sød til at komme og lave kontrolvejninger og han røg aldrig under normal-kurven, havde blot et par dyk inden for kurven!

Det afledte af alle de her måneder med meget lidt og usammenhængende søvn er desværre bare et lidt misligeholdt parforhold... Vi er begge bagefter på jobbet og på hjemmefronten er der ikke energi til meget mere end de huslige opgaver (madlavning, tøjvask osv.). Puha... der skal vist arbejdes lidt på kærligheden nu . Men jeg kan jo læse at vi ikke er de eneste med udfordringer på den front og jeg er meget inspireret af Dittes update - så jeg går efter en nyforelskelse her i foråret

Laurits kan med garanti en hel masse andre ting... Aske er ikke så langt fremme når det handler om at spise/drikke selv - ikke at han ikke gerne vil, men hold da op et svinerri . Hvordan med sproget - er der kommet gang i det hos jer? Jeg glæder mig simpelhen bare til at pludder-sproget bliver lidt mere forståeligt.. det bliver fedt at kunne forstå lidt mere!

Vi  for jern-helbredet og for at der ikke kommer flere MØB'er (foreløbig)...

Anmeld

19. april 2012

Elvers

Pipkukkeren skriver:

Det er dét vi må satse på...

Puha - hvad har den manglende nattesøvn skyldtes hos jer? Jeg har ikke nået at opdatere mig på alt må jeg indrømme!

Hos os har den manglende nattesøvn, ifølge 3 måneders opservation ved dagsindlæggelse, været udeblivende pga. at Otto er hypersensitiv!

Men jeg bliver ved med at tro, at der er noget fysisk galt, for bøvser og prutter kan udløse det mest vanvittige skrigeanfald, hvor han slet ikke er til at komme i kontakt med.. Vildt ubehageligt

Anmeld

19. april 2012

DK

Ihh jeg har også tænkt på hvor du blev af. Og i mellemtiden mens du var væk har jeg set viaplay og mindsanten om ikke jeg har set dig der? Det var da dig ikke? Jeg vil bare i den forbindelse sige at jeg synes du var SÅ smuk og at jeres fest var pragtfuld! I virker (også på tv!) som nogle meget sympatiske mennesker!

Aske. Stakkels stakkels Aske og stakkels stakkels jer. Øv hvor det dog bare lyder helt vildt rædselsfuldt og træls. Manglende søvn driver jo selv den mest fornuftige ud over vanvidets rand, og jeg har DYB respekt for at det trods alt lyder til at I klarer jer, endda med lidt skind tilbage på næsen! Jeg håber at den seneste tendens med Aske varer ved, og at der er masser af nattesøvn til hele jeres lille familie i vente!

Men dejlig ser han jo ud, og sejt at han har fulgt så godt med! Det er så cool når de begynder at gå omkring, og alt det du fortæller med trappegitre og opvaskemaskiner kan jeg nikke genkendende til. Heldigvis aftager deres begejstring for disse forbudte ting efter et par måneder (Richard kan så tilgengæld nu kravle ud af tremmesengen). Masser af sjov og spas tilgode til jer Og især når Aske begynder at snakke lidt mere. Vi er jo lige et par mdr. foran jer, og jeg lover dig at det er det dejligste i verden at høre ens lille purk bede om vand (Richard drik) eller lignende. Eller komme hen og tage ens hånd Det er SÅ fedt med de der bevidste små kærlighedsgestusser, som først for alvor begynder at komme nu her!

Og velkommen tilbage. Jeg har vist tidligere skrevet at du var velkommen til at blive et fuldgyldigt medlem her hos os. Det er ligeledes hos os tyndet lidt ud i rækkerne, men de fleste kigger ind af og til, og det er du bestemt også velkommen til at gøre!! Nu mere nu bedre, men no bad feelings for i en periode kun at være med på en kigger. Been there, done that!

Mht kærligheden. Uf uf uf... Det er en UMULIG opgave at pleje kærligheden når søvnfronten er i kaos. Jeg er imponeret over at I ikke havde slået hinanden ihjel. Det havde vi helt bestemt... Men måske ingen opgave så stor at man ikke magter det? Jeg håber at der bliver plads til nyforelskelse for jer igen, i takt med bedre nattesøvn og lysere nættere

Kærlig hilsen

Ditte

Anmeld

19. april 2012

piadas

Viaplay?? Nu bliver jeg nysgerrig! Hvilket program var det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.