Erfaringer med Cavalier King Charles Spaniel søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

Lisbeth1985

bullerbassen skriver:

Pøj pøj med det

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

bullerbassen

BellaT skriver:

Taark! Hun er smuk! Og i min yndlingsfarve. Blenheim.

Er hun købt med dkk stambog og sygdomsfrie gener og alt det? Det virker som om det er meget vigtigt ved lige denne race?

Ja hun er skøn ..

Anmeld

14. april 2012

BellaT

Ja hun er skøn ..

Ja, hun er virkelig nuser.

Du behøver ikke svare på mine spørgsmål, hvilket du heller ikke gør.

Det er bare svært at finde ud af om de der gensygdomme racen KAN få er overdrevent eller om det mon er sådan med alle racer. Selv synes jeg det virker lidt skræmmende. Dog ikke skræmmende nok til at jeg ikke drømmer om sådan en vidunderklump engang langt ude i fremtiden.

Anmeld

14. april 2012

bullerbassen

BellaT skriver:

Ja, hun er virkelig nuser.

Du behøver ikke svare på mine spørgsmål, hvilket du heller ikke gør.

Det er bare svært at finde ud af om de der gensygdomme racen KAN få er overdrevent eller om det mon er sådan med alle racer. Selv synes jeg det virker lidt skræmmende. Dog ikke skræmmende nok til at jeg ikke drømmer om sådan en vidunderklump engang langt ude i fremtiden.

Nej det gør jeg ikke for kan ikke svare dig

Anmeld

8. maj 2012

Vester

Hej.

Vi har en Cavalier tæve på knap 3 år, black and tan. Vi har kun haft gode oplevelser.

Jeg vil anbefale racen.

Er glad for hende, hun er med hvalpe og vi beholder en hvalp. Hun kan føde hvornår det skal være.

Hilsen Laila

Anmeld

8. maj 2012

Mummymalle

Jeg har tre styks og de er så dejlige :-). Alle racer har deres sygdomme desværre så du vil ikk kunne finde en hund der ikk kan risikere at lide af noget :-(. Cavalieren kan lide af en hjertefejl, episodic falling syndrom - en af mine har haft et anfald af denne. Hun løb/gik som var hun fuld og faldt. Det gik over efter en time og der har ikk vlret noget siden. De kan også lide af en sygdom i munden, hvilket betyder at de ikk kan åbne munden op - dette kan medicineres, så hunden kan leve uden problemer. Ligeledes findes der en sygdom der bevirker at deres hjerne er for stor og giver hunden evig hovedpine, denne er mig bekendt ikke ret udbredt herhjemme og er mest ved de meget små cavaliere vidst. Udover det finder man ikke en mere hengiven og skøn hund. Mht pelspleje er det minimalt for en langhåret race, mm hunden er neutraliseret. Jeg har to neutraliserede tæver og jøsses de danner megen underuld. Her er en furminator min bedste ven også en tur ved frisøren i ny og næ ;-)Jeg vil klart anbefale du køber fra et sted der kan bevise hjertescanninger og øjenlysninger i generationer tilbage. Pøj pøj :-)

Anmeld

8. maj 2012

Faith

Verdens bedste hunderace, intet mindre

Rolig, hengiven, kræver meget lidt motion... Helt igennem fantastisk til børnefamilier.

Tog lige et billede af vores Luna sammen med vores kat Frida i dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.