Erfaringer med Cavalier King Charles Spaniel søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.047 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. april 2012

Lisbeth1985

Hej Piger!

Manden og jeg har besluttet, at vi gerne vil have en hund - nærmere bestemt en Cavalier King Charles Spaniel. Er der nogen, der har nogle erfaringer med denne hunderace? Gode? Dårlige?

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

come2

Lisbeth1985 skriver:

Hej Piger!

Manden og jeg har besluttet, at vi gerne vil have en hund - nærmere bestemt en Cavalier King Charles Spaniel. Er der nogen, der har nogle erfaringer med denne hunderace? Gode? Dårlige?

Lisbeth

Jeg har kun hørt det skulle være en rigtig god begynder hund

Anmeld

14. april 2012

livhemdrup

Jeg har en og hun er noget af det nemmeste der findes. Hun glemmer dog at hun er en hund en gang imellem. Vil gerne ligge i ske. Sidde på stol. Og i det hele taget opfører sig mere som barn end hund. 

Anmeld

14. april 2012

2721

Hej
Jeg har haft en som jeg kun kan sige positivt om
Det er en rigtig dejlig hund, som er god til at tilpasse sig. Der er dog en del pelspleje men sådan er det jo med langhåret hunde.
Min hund blev desværre aflivet da han fik en hjernesvulst.
Men han var jordens mest godmodige hund. Han kunne sammen med mine katte og kaniner og elskede mennesker
Og så var han er rigtig putte trold
Når jeg en gang skal have hund igen er jeg ret sikker på det bliver en af samme race, gerne en som jeg også kan udstille

Anmeld

14. april 2012

Lisbeth1985

come2 skriver:

Jeg har kun hørt det skulle være en rigtig god begynder hund

Det er også en af grundene til, at vi har valgt lige netop den race - jeg har nemlig aldrig haft en hund før

Anmeld

14. april 2012

Lisbeth1985

livhemdrup skriver:

Jeg har en og hun er noget af det nemmeste der findes. Hun glemmer dog at hun er en hund en gang imellem. Vil gerne ligge i ske. Sidde på stol. Og i det hele taget opfører sig mere som barn end hund. 

Ha ha Hvor lyder hun til at være en skøn hund

Anmeld

14. april 2012

Lisbeth1985

Puslingen skriver:

Hej
Jeg har haft en som jeg kun kan sige positivt om
Det er en rigtig dejlig hund, som er god til at tilpasse sig. Der er dog en del pelspleje men sådan er det jo med langhåret hunde.
Min hund blev desværre aflivet da han fik en hjernesvulst.
Men han var jordens mest godmodige hund. Han kunne sammen med mine katte og kaniner og elskede mennesker
Og så var han er rigtig putte trold
Når jeg en gang skal have hund igen er jeg ret sikker på det bliver en af samme race, gerne en som jeg også kan udstille

Det lyder dejligt

Havde du katten før du fik hunden? Vi har nemlig en kat i forvejen og er lidt bekymret for, hvordan det kommer til at gå

Anmeld

14. april 2012

MinNoah

Mine forældre har sådan en  Sååååååå skøn! Den er legesyg, livlig, sød, dejlig, elsker børn, elsker at blive nusset om... og tjaa... elsker mad

Men man skal forberede sig på at den type hunde godt kan snorke... Som i snorke rimelig  højt!! Jeg synes bare det er sødt, men nogle  vil måske synes det er irriterende

Anmeld

14. april 2012

Lisbeth1985

MinNoah skriver:

Mine forældre har sådan en  Sååååååå skøn! Den er legesyg, livlig, sød, dejlig, elsker børn, elsker at blive nusset om... og tjaa... elsker mad

Men man skal forberede sig på at den type hunde godt kan snorke... Som i snorke rimelig  højt!! Jeg synes bare det er sødt, men nogle  vil måske synes det er irriterende

Det havde jeg slet ikke tænkt over... Men manden snorker i forvejen som et godstog, så det går nok

Anmeld

14. april 2012

2721

Ja, jeg havde 3 katte i forvejn og de lå pg puttede sammen fra nærmest dag 1
Og det med de snorker kan jeg godt nikke genkendende til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.