Erfaringer med Cavalier King Charles Spaniel søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2012

L&V

Lisbeth1985 skriver:

Hej Piger!

Manden og jeg har besluttet, at vi gerne vil have en hund - nærmere bestemt en Cavalier King Charles Spaniel. Er der nogen, der har nogle erfaringer med denne hunderace? Gode? Dårlige?

Lisbeth

Åh min drømme hund.. Det er bare en skøn og smuk race Jeg har en veninde der opdrætter de smukkeste hvalpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2012

BellaT

Ej, jer med hundene - vil I ikke vise dem? ÆÆÆÆlsker at kigge på og drømme om den race.

Vi skal ikke have hund lige nu, men nøørj, jeg er hundeskruk. Især Cavalier-skruk. Ak ak.

Anmeld

14. april 2012

Lisbeth1985

Puslingen skriver:

Ja, jeg havde 3 katte i forvejn og de lå pg puttede sammen fra nærmest dag 1
Og det med de snorker kan jeg godt nikke genkendende til

Det lyder da som om, at det har været nemt at få dem til at omgåes hinanden Jeg håber, at det bliver lige så nemt for os

Anmeld

14. april 2012

Lisbeth1985

Månsson skriver:

Åh min drømme hund.. Det er bare en skøn og smuk race Jeg har en veninde der opdrætter de smukkeste hvalpe

Jeg er også helt forelsket i racen - det er sådan en smuk hund

Anmeld

14. april 2012

Lisbeth1985

BellaT skriver:

Ej, jer med hundene - vil I ikke vise dem? ÆÆÆÆlsker at kigge på og drømme om den race.

Vi skal ikke have hund lige nu, men nøørj, jeg er hundeskruk. Især Cavalier-skruk. Ak ak.

Jeg har desværre ikke nogle billeder endnu, men lover, at der kommer nogle

Anmeld

14. april 2012

bullerbassen

Sådan en har vi , og kan helt klart anbefale den. En fantastisk familie hund. Vores er den skønnest nemmest og roligste hund man kan forestille sig. Utroligt nem og opdrage. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. april 2012

Lisbeth1985

bullerbassen skriver:

Sådan en har vi , og kan helt klart anbefale den. En fantastisk familie hund. Vores er den skønnest nemmest og roligste hund man kan forestille sig. Utroligt nem og opdrage. 

Nååååå.... Nu er jeg jo helt solgt

Anmeld

14. april 2012

bullerbassen

Lisbeth1985 skriver:

Nååååå.... Nu er jeg jo helt solgt

Pøj pøj med det

Anmeld

14. april 2012

bullerbassen

BellaT skriver:

Har lige lagt 2 billeder ind af vores

Anmeld

14. april 2012

BellaT

bullerbassen skriver:

Har lige lagt 2 billeder ind af vores

Taark! Hun er smuk! Og i min yndlingsfarve. Blenheim.

Er hun købt med dkk stambog og sygdomsfrie gener og alt det? Det virker som om det er meget vigtigt ved lige denne race?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.