Forbandede vagtlæger...!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2009

Tynen

Men altså.. Er det bare mig, eller må plukveer godt gøre ondt?

Synes altid jeg har fået at vide at de ikke måtte, men de sidste par nætter har jeg ikke kunnet vende mig i sengen eller stå oprejst når de står på.. Men det er åbenbart cool nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2009

heaven

Tynen skriver:

Problemet er bare at man bliver henvist til vagtlægen når man ikke har rundet de 20+0.

Jeg ringede først til FG, da jeg i forvejen ikke har gode erfaringer med vagtlægerne, men de tager ikke en ind når man ikke er så langt henne.

De kan så henvise en videre til FG fra vagtlægen hvis det er.

Tak for jeres svar! Det luner altså en virkelig grædefærdig, hormon-befængt gravid!

nå for dævlan da...... nå , så må du altså skrue bissen på!!! hvis det bliver ved ringer du igen - FORLANGER at blive mærket på, og siger (igen igen igen, ved det godt) hvor utryg du er... altså, de må da vide, at en gravid der stresser og er bekymret, bestemt ikke er sundt for barnet!!! De skal lytte til dig og mærke på dig, og hvis du er for hormonel/ked/sur/skuffet må du tage assistance med derop!!!

Jannie

Anmeld

10. april 2009

heaven

Tynen skriver:

Synes altid jeg har fået at vide at de ikke måtte, men de sidste par nætter har jeg ikke kunnet vende mig i sengen eller stå oprejst når de står på.. Men det er åbenbart cool nok

hrum... jeg har altid fået at vide de ikke må gøre ondt, men at de gerne må stramme lidt..... at du ikke kan stå oprejst, synes jeg er lidt for meget - IKKE for at gøre dig nervøs, jeg svare dig bare...

Jannie

Anmeld

10. april 2009

Tynen

heaven skriver:

hrum... jeg har altid fået at vide de ikke må gøre ondt, men at de gerne må stramme lidt..... at du ikke kan stå oprejst, synes jeg er lidt for meget - IKKE for at gøre dig nervøs, jeg svare dig bare...

Jannie

Jamen det er også sådan jeg selv har det lidt..

Men man bliver da lidt mistroisk når man har fået banket ind i hovedet at de ikke måtte gøre ondt og hun så siger noget andet...
Så skulle bare høre om det er mig der har misforstået det eller hvad.

Anmeld

10. april 2009

Nadi

Tynen skriver:

Nej det er sgu ikke cool!!

Hvis de fortsætter som de gør eller tager til, så kimer du de vagtlæger ned. Basta

Anmeld

10. april 2009

heaven

ellers kunne du måske sige til vagtlægen " fint, du vil ikke hjælpe - men så forlanger jeg en henvisning til fg".....

Jannie

Anmeld

10. april 2009

heaven

Tynen skriver:

Jamen det er også sådan jeg selv har det lidt..

Men man bliver da lidt mistroisk når man har fået banket ind i hovedet at de ikke måtte gøre ondt og hun så siger noget andet...
Så skulle bare høre om det er mig der har misforstået det eller hvad.

Problemet er jo ligeså meget at hun ikke liiige gider at tage sig de 2 sec det tager at mærke på din mave!!!

Jannie

Anmeld

10. april 2009

linemus

Tynen skriver:

Jeg synes også det lyder lige voldsomt nok... Især når du hele tiden slapper helt af.

Anmeld

10. april 2009

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Altså så vidt jeg ved må de vist godt gøre lidt ond (som at stikke sig i fingeren med en nål ondt), men ikke meget ondt...

Hvis dine plukveer gør ondt risikere du sgu da at gå i fødsel for jeg vil da mene at de kan sætte sig til rigtige veer.

Anmeld

10. april 2009

Nadi

heaven skriver:

Problemet er jo ligeså meget at hun ikke liiige gider at tage sig de 2 sec det tager at mærke på din mave!!!

Jannie

Nemlig! Det er bare fordi hun er doven Slå i bordet og forlang en henvisning til fg hvis ikke hun gider give dig to minutter af hendes vagt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.